ممبینی: اخبار برکناری‌ام را فقط در رسانه‌ها شنیدم/ باشگاه‌ها باید مدارک را شفاف بارگذاری کنند

دبیرکل فدراسیون گفت:هم باشگاه‌ها و هم فدراسیون فوتبال موظفند که مدارک صحیح خودشان را بارگذاری کنند چون طبق قانون فیفا در کنفدراسیون فوتبال آسیا این مدارک راستی آزمایی می شود.

به گزارش مشرق، هدایت الله ممبینی پس از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان اظهار داشت: ۲ بازی خیلی خوب داشتیم. تیم ملی ازبکستان از تیم‌های خوب آسیاست و مقام دارد. فوتسال ایران با اینکه جوان‌گرایی کرده بود، توانست به ۲ بازی پرگل دست یابد. این مسابقات نوید روزهای خوب در فوتسال کشور را می‌دهد. امیدوارم با همکاری همه بتوانیم روز به روز برای پیشرفت فوتسال و فوتبال ایران تلاش کنیم.

دبیرکل فدراسیون گفت: ما مکاتبه‌های لازم را انجام دادیم و ان‌شاءالله در مسابقات برزیل شرکت خواهیم کرد.

وی در خصوص شایعه برکناری خودش نیز اظهار داشت: من از شما می‌شنوم و خبر ندارم.

ممبینی در خصوص موضوع ۲ شغله بودن خودش نیز توضیح داد: کسانی که از یک سازمانی به یک سازمان دیگر منتقل می‌شوند، معمولا ۳ راه وجود دارد. یک اینکه بدون حقوق کار کنند، دو اینکه مامور شوند و سوم اینکه استعفا بدهند. کسی که این موضوع را عنوان کرده باید بداند که ما نیز قوانین را می‌دانیم. برخی از خبرگزاری‌ها دوست دارند، خبر بنویسند و بگذارید بنویسند.

دبیرکل فدراسیون در خصوص جلسه مجلس نیز اظهار داشت: جلسه مجلس خوب بود. ارتباط فدراسیون فوتبال با فراکسیون ورزش و مجلس خیلی خوب شده است. ما در این مدت جلساتی با مجلس شورای اسلامی داشتیم. امیدوارم خروجی‌ خوبی داشته باشد و به توسعه فوتبال کمک کند.

وی در پاسخ به اینکه چقدر اکنون در فدراسیون فوتبال پول وجود دارد، گفت: این سوال را باید از مالی بپرسید.

ممبینی در پاسخ به اینکه با توجه به قوانین فیفا اگر پول استراماچونی نیز پرداخت می‌شد، حذف استقلال از آسیا قطعی بود، اظهار داشت: یک سری زمان‌های مشخص تعریف شده که باید بارگذاری این مدارک صورت گیرد. کمیته مجوزدهی ما پیگیر این مسائل هستند و مکاتبات خوبی داشته‌اند. من خودم دیدم که با یک باشگاه ما در ۷ ماه گذشته ۱۵ بار مکاتبه داشتیم. این نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال و کمیته مجوز حرفه‌ای، کار خود را به درستی انجام داده ولی باشگاه‌ها هم باید به صورت شفاف مدارک خود را بارگذاری کنند. هم باشگاه‌ها و هم فدراسیون فوتبال موظفند که مدارک صحیح خودشان را بارگذاری کنند چون طبق قانون فیفا در کنفدراسیون فوتبال آسیا این مدارک راستی آزمایی می شود.

وی ادامه داد: قرار شد اگر تیم روسیه و یک تیم دیگر اعلام آمادگی کنند، ممکن است در ۲ گروه ۳ تیمی در ۲ کشور برگزار شود ولی هنوز این موضوع به قطعیت نرسیده است. الان ۶ کشور نهایی کردند و منتظر هستیم که تمام کشورها حضورشان را قطعی کنند. ممکن است ۸ تیم نهایی شوند، در ۲ گروه و ۲ کشور برگزار شود که سرگروه‌ها فینال اول را برگزار کنند.

ممبینی در خصوص دستیار خارجی قلعه نویی نیز گفت: در حال رایزنی هستند و اگر به نتیجه برسند، فدراسیون فوتبال این قول را خواهند داد که این کار را انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس