کد خبر 1481413
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
رضاوند به دربی می‌رسد

اگرچه هافبک تیم فوتبال استقلال در روزهای اخیر به انجام تمرینات فیزیوتراپی پرداخته است اما برای همراهی استقلال در شهرآورد پایتخت مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی مقابل هوادار بود و نقش مهمی در پیروزی پرگل تیمش ایفا کرد.

هافبک استقلال در این بازی یگ گل زد و روی ۲ گل دیگر نیز تاثیرگذار بود. رضاوند که با تلاش کادر پزشکی و تزریق آمپول مُسکن در این مسابقه به میدان رفته بود، در دقیقه ۶۹ از زمین مسابقه بیرون رفت و جای خود را به امید حامدی‌فر سپرد.

رضاوند در دو روز اخیر به انجام تمرینات فیزیوتراپی پرداخته و یکی از مربیان استقلال درباره شرایط وی اظهار داشت: رضاوند از ناحیه مچ پا احساس درد می‌کند و زیر نظر کادر پزشکی استقلال تمرینات ویژه‌ای را پشت سر گذاشته است. او امروز نیز فیزیوتراپی و آب‌درمانی را پشت سر گذاشت.

وی افزود: رضاوند فردا در تمرینات گروهی استقلال شرکت خواهد کرد و به طور حتم برای همراهی تیم در دربی بزرگ پایتخت هیچ مشکلی ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 0
    اگه نمیتونین از قطر کمک بگیرین یه ورزشگاه ملی مثل لوسیل بسازین بودجشم از هزار راه میشه تامین کرد مایه تاسف است در سال ۲۰۲۳

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس