کد خبر 1480817
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۵
image-20230416041403-2.jpeg

برند هوآمِی (Huami) یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ کمپانی شیائومی است که سری ساعت‌های امیزفیت (Amazfit) را در مدل‌های مختلف روانه بازار کرده است.

استقبال بالای کاربران از ساعت‌ هوشمند شیائومی در چند سال اخیر باعث شده‌است که این شرکت بزرگ در بازار ساعت‌های هوشمند نیز موفق عمل کند.

خریداران می‌توانند با صرف هزینه بسیار کمتر نسبت به برندهای دیگر، یکی از انواع ساعت‌های هوشمند شیائومی را خریداری کرده و از تمام امکانات یک دستبند سلامت بهرمند شوند.

اما چه چیزی ساعت‌های هوشمند شیائومی را متفاوت کرده است؟ برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 2 Lite

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi watch 2 lite، یکی از بهترین اسمارت واچ‌های اقتصادی کمپانی بزرگ شیائومی محسوب می‌شود که توانسته کیفیتی مناسب را کنار قیمت مناسب به کاربران ارائه دهد.

Redmi watch 2 lite از نمایشگری با فرم مستطیلی بهره می‌برد و به‌صورت یک ساعت اسپورت طراحی شده است.

طراحی مینیمال و لبه‌های گرد به همراه حاشیه‌های بسیار باریک صفحه نمایش این دستگاه، باعث شده‌است تا مدرن و جذاب به‌نظر بیاید.

یک دکمه بزرگ در سمت راست این اسمارت واچ طراحی شده‌ که ترکیب آن با نمایشگر لمسی این ساعت، امکان کنترل کامل تمام حالات این دستگاه را میسر می‌سازد.

طول و عرض فریم این ساعت 41.2 در 35.3 میلی‌متر و ضخامت آن 10.7 میلی‌متر اعلام شده است. همچنین وزن این ساعت بدون احتساب بندهای سیلیکونی، تنها 35 گرم است. بندهای ساعتRedmi Watch 2 lite از TPU یا سیلیکون طبی ساخته شده و در رنگ‌بندی متنوع و زیبا به کاربران عرضه می‌شود.

باتری لیتیوم یونی و 262 میلی‌آمپرساعتی Redmi watch 2 lite، در شرایط عادی تا 10 روز کامل توان شارژدهی دارد. البته اگر از سنسور اندازه‌گیری پیوسته ضربان قلب استفاده کنید، شارژدهی باتری به 5 روز کاهش می‌یابد. همچنین با استفاده پیوسته از GPS، باتری این ساعت تنها 14 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

نمایشگر این ساعت هوشمند شیائومی بسیار شیک و جذاب طراحی شده است. صفحه نمایش 1.55 اینچی، با رزولوشن 320 در 360 پیکسلی نیز وعده از کیفیت بالای این نمایشگر می‌دهد.

نسبت نمایشگر این دستگاه به بدنه در مقایسه با نسل قبلی می واچ لایت، دچار بهبود 10 درصدی شده است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل ردمی واچ 2 لایت، همانند دیگر گجت‌های سلامت، به یک حسگر اپتیکال PPG برای اندازه‌گیری ضربان قلب مجهز است. علاوه‌بر این؛ ساعت Redmi Watch 2 Lite قابلیت اندازه‌گیری پیوسته ضربان قلب و اکسیژن خون یا سطح SpO2 را در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

کاربران در این ساعت هوشمند، می‌توانند به بیش از 100 حالت ورزشی دسترسی داشته باشند. 17 مورد از این حالات در دسته حرفه‌ای قرار گرفته است که کاربران با وارد کردن مشخصات خود و تعیین هدف، می‌توانند به تناسب اندام دلخواه خود برسند.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Neo

ساعت هوشمند شیائومی

برند هوآمِی (Huami) یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ کمپانی شیائومی است که سری ساعت‌های امیزفیت (Amazfit) را در مدل‌های مختلف روانه بازار کرده است.

ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت نئو نیز یکی از ساعت‌های جذاب شرکت است که طراحی نوستالژیک و بسیار جذابی دارد.

طراحی کلاسیک این ساعت هوشمند، یادآور ساعت‌های دیجیتال کاسیو، تولیدشده در دهه های 80 و 90 میلادی است. در طراحی ساعت هوشمند امیزفیت نئو، نهایت دقت و ظرافت به خرج داده شده است.

در واقع برای تولید این ساعت، طرح‌های قدیمی یک ساعت دیجیتال و ویژگی‌های مدرن یک ساعت هوشمند با یکدیگر ترکیب گشته‌اند.

صفحه نمایش مربعی Amazfit Neo، یک طراحی رترو و کلاسیک دارد که از جمله ویژگی‌های بارز این ساعت محسوب می‌شود. نمایشگر 1.2 اینچی این ساعت مدل STN بوده و کاملا سیاه و سفید ( منوکروم) است.

نمایشگر مونوکروم این محصول باعث شده است که این اسمارت واچ، در زیر نور خورشید و خارج از فضای بسته نیز دید مناسبی را برای کاربران فراهم می‌سازد. البته شما میتوانید با روشن کردن نور پس زمینه، از این ساعت‌ در مکان‌های بسته و کاملا تاریک نیز استفاده کنید.

بدنه این ساعت هوشمند شیائومی، از پلاستیک سبک و مقاوم ساخته ‌شده است. از ‌این رو ساعت هوشمند امیزفیت نئو تنها 32 گرم وزن دارد.

ابعاد این دستگاه نیز برابر با 40.3×41×11.7 میلی‌متر است. ابعاد کوچک باعث شده تا این اسمارت واچ حتی هنگام خواب یا ورزش نیز کاملا قابل استفاده باشد.

بندهای ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Neo، از جنس PUR و با عرض 2 سانتی‌متر ساخته شده‌اند که مقاومت بالایی در برابر دمای زیاد از خود نشان می‌دهند. شایان ذکر است که بندهای این ساعت قابلیت جداسازی ندارند.

این سری ساعت شرکت امیزفیت، از صفحه‌نمایش لمسی پشتبانی نمی‌کنند، در عوض برای اعمال تنظیمات مختلف 2 دکمه فیزیکی در سمت چپ و 2 دکمه دیگر در سمت راست بدنه این ساعت طراحی شده است.

نمایشگر تعبیه‌شده برای این گجت پوشیدنی از قابلیت lift to wake بهره می‌برد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا ساعت را بدون لمس صفحه‌نمایش، تنها با بالا آوردن مچ خود روشن کنند.

همچنین این ساعت هوشمند از هر 2 سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. البته برای این امر باید اپلیکیشن Zepp را روی تلفن موبایل یا تبلت هوشمند خود نصب کنید.

.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1، دارای یک نمایشگر با طراحی مربعی است که با ظاهر اسپرت خود، یک گزینه مناسب برای بانوان و آقایان محسوب می‌شود.

جنس بدنه این ساعت سیلیکونی است و با سگک قفل می‌شود تا ظاهری شبیه به بندهای فلزی کلاسیک را برای این ساعت تداعی کند.

ابعاد این ساعت هوشمند شیائومی معادل 43.5×35×11.3 میلی‌متر و وزن آن تنها 53 گرم است. وزن کم این ساعت باعث‌شده تا در استفاده طولانی‌مدت، کابران احساس کلافگی نکنند.

بندهای این ساعت نیز از سیلیکون درجه یک ساخته شده است. این یعنی نه تنها در اثر تعریق پوست، واکنش پوستی ایجاد نخواهد کرد، بلکه بسیار سبک، نرم و راحت است.

شایان ذکر است که بندهای این ساعت قابل تعویض است و شما می‌توانید برای تنوع بندهای این ساعت را تعویض کنید. به‌صورت کلی ساعت Mibro T1، ظاهری بسیار مینیمال و جذاب دارد.

ساعت هوشمند شیائومی

صفحه‌نمایش این اسمارت واچ یکی از نقاط قوت برجسته این ساعت هوشمند است. برخلاف سایر ساعت‌های هوشمند اقتصادی که از پنل نمایش TFT استفاده می‌کردند، ساعت میبرو تی وان دارای یک صفحه‌نمایش 1.6 اینچی از جنس AMOLED با تراکم پیکسلی 341 پیکسل در هر اینچ است.

سطح این صفحه نمایش با شیشه منحنی 2.5 بعدی محافظت شده‌است که در نمایش محتوا و جزئیات، بهتر و روان‌تر نسبت به تمام رقبا عمل کرده است.

ناگفته نماند که 200 صفحه واچ فیس نیز از پیش برای این ساعت طراحی شده است. پس اگر از واچ فیس پیش‌فرض ساعت خود خسته شده‌اید، ساعت هوشمند Mibro T1 دارای واچ فیس‌های متنوعی است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

کاربران این ساعت هوشمند شیائومی میتوانند به‌راحتی از طریق ساعت یا از طریق برنامه Mibro Fit، به سفارشی‌سازی انواع رنگ‌ها، چهره‌های سیستم عامل و واچ‌فیس‌ها بپردازند.

جمع‌بندی

تمام ویژگی‌های ساعت‌های ذکرشده، باعث شده‌است تا ساعت هوشمند شیائومی تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای ورزشکاران و کاربران روزمره شود.

اکثر ساعت‌های ساخته‌شده توسط این شرکت علاوه‌بر قیمت مناسب، از کیفیت و امکانات فوق‌العاده‌ای نسبت به بقیه رقبای خود بهره‌مند می‌برند و شیائومی واقعا تلاش کرده تا با تولید محصولاتی با قابلیت‌های بالا و قیمتی اقتصادی، بتواند رضایت اکثر کاربران را جلب کند.

اگر علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند شیائومی یا اسمارت واچ‌های برند امیزفیت هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی می لَندز مراجعه کرده و انواع ساعت‌های هوشمند شیائومی را با بهترین قیمت تهیه کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس