دست ایران در روز دوم به طلا نرسید/ کریمی نقره ای شد

کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید.

به گزارش مشرق، دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز جمعه بین علیرضا کریمی از ایران و دولتبکوف از قزاقستان برگزار شد که در پایان این رقابت، نماینده قزاقستان ۴ بر ۱ کریمی را شکست داد.

به این ترتیب دست نماینده ایران به مدال طلا نرسید و به مدال نقره بسنده کرد.

کریمی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ گوان اوک کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر زوشن لین از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۲ هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و فینالیست شد.

پیش از این و در روز دوم از مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار می شود، یاسین رضایی به مدال برنز رسیده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    آخه این چه وضعیه که امثال حسن یزدانی ذخیره کنن برای فقط المپیک و مسابقات جهانی خوب همین مسابقات هم محک هست براشون همس که نباید اردو برن وتمرین سخت کنن باید اعزام بسن به همه مسابقات که هم آمادگی داسته باشن هم این آبروریزی برای کشتی پر افتخار ایران بوجود نیاد این پژمان درستکار اصلأ مربی خوبی نیست باخت یزدانی جلوی تیلور هم تقصیر همین و دبیر بود عوضشون کنین دیدید تا محمد بنا عوض شد فرنگی کارا چه پیشرفت کردن درستکارهم باید عوض بشه
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    1 0
    مربی تیم ملی که دهانت رو پر اب کرده بودی که بله من منم بیا تو چن منی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس