حداد عادل- نمایه

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در اغتشاشات سال گذشته اینگونه وانمود می‌کردند که تمامی سازمان‌های بین‌المللی و همه کشورها مصمم هستند که ایران را منزوی کنند.

به گزارش مشرق؛ غلامعلی حداد عادل امشب در مراسم افطاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان که بصورت تصویری صحبت کرد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که برای بار دیگر از راه دور می‌توانم خدمت شماها سلامی عرض کنم، بسیار مشتاقم که با سفر به کردستان به دیدار شماها نائل آیم کنم و وظیفه خود می‌دانم از کسانی که برای شورای ائتلاف زحمت می‌کشند و مدیریت می‌کنند تشکر کنم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: خوشحالم از اینکه نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و مسوولان استانی و نمایندگان مجلس در این جلسه حضور دارند و از این اجتماع این پیام را دریافت می‌کنم که ائتلاف، ائتلاف است و نیروهای کردستان که همراستا و همسو با هم کار می‌کنند.

وی افزود: راهی که ۴۴ سال بیشتر پیش پای ما و ملت ایران قرار گرفته، راه حق و درست و راه نجات ملت و مملکت ایران است و اگر سختی‌هایی وجود دارد، این سختی‌ها بهایی است که ما برای استقلال کشور می‌پردازیم.

حدادعادل تصریح کرد: هر چیزی بهایی دارد، هر امر ارزشمندی قیمت دارد و تا آن بها را نپردازیم بدست ما نخواهد آمد، این سختی‌ها و اغتشاشاتی که سال گذشته همه و شماها در کردستان به شکل ویژه‌ای با آن مواجه بودید و شهدای که برای دفاع از امنیت دادید، اینها همه بهایی است که یک ملت بزرگ برای استقلال می‌پردازد.

وی ادامه داد: شما نگاهی به جهان بیندازید، من گاهی به کسانی که انتقاد دارند و یا انقلاب را قبول ندارند عرض می‌کنم، فرض کنید که انقلابی در ایران رخ نداده است، شماها به کدام مکتب و یا به کدام اردوگاه سیاسی اعتماد می‌کنید که بخواهید اینها را الگو قرار دهید.

حدادعادل اضافه کرد: آیا غرب، امریکا و اروپا در جایی از دنیا به درد مظلوم مردم دنیا خورده‌اند، با نگاهی به کشورهای اطراف خود درمی‌یابیم که اینها چیزی توقع نوکری و بردگی از مردم ندارند.

وی در ادامه گفت: این دنیای غرب به رغم همه سخن‌های جذابی که در دفاع از حقوق بشر، صلح و مردم‌سالاری بیان می‌کنند، آنچه ما می‌بینیم پایمال کردن حقوق انسان‌ها، مردم آزاری و نبود آزادی است.

حدادعادل اضافه کرد: این انقلاب ما را از سلطه غرب و استبداد نجات داده و تحریم و تهدید هم می‌کنند ولی این تنها راهی است که ما در پیش داریم که این گوهری که به برکت خون شهدا و امام و رهبری به ما رسیده است را حفظ کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اذعان کرد: جمهوری اسلامی با سرافرازی از اغتشاشات سال گذشته عبور کرد، در آن زمان اینگونه وانمود می‌کردند که تمامی سازمان‌های بین‌المللی و همه کشورها مصمم هستند که ایران را منزوی کنند و شما می‌بینید که ایران روز به روز روابط سیاسی‌اش با همسایگان و کشورهای بزرگ دنیا هموارتر می‌شود و همه اینها نشانه این است که ریشه انقلاب محکم است و راه را ادامه می‌دهیم.

حدادعادل از بانوان خواست، بیشتر به کار تشکیلاتی اهمیت دهند و آقایان هم باید زمینه بیشتر حضور بانوان را فراهم کنند و به جوانان بیشتر توجه شود.

وی توصیه کرد: ما امسال انتخابات در پیش داریم لذا کار تشکیلاتی و سیاسی را مانند شب امتحان به یک ماه مانده به انتخابات موکول کنیم بلکه باید از همین ابتدای سال برای خدمت به نظام و تقویت دولت و تقویت مجلس تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ع IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    3 3
    اگر‌امثال شماها‌اجازه‌میدادید‌دد‌دولت‌قبل‌هم‌دنبال‌همین‌بودند‌ولی‌شمها‌اجازه‌کدددید‌ولی‌در‌این‌دولت‌اجازه‌عرض‌واندام‌به‌شما‌نمیدهد‌که‌موفق خواهد‌شد
  • TR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    4 4
    خخ اتیوپی و سودان و یمن و البته ارباب کمونیست
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    3 5
    همچین استعدادی ندارید
  • بانک ملت شعبه در سراسر جهان IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    4 2
    چه فایده آیا دلار پایین میاد خیر
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    4 4
    کار را به جایی رسوندین که نه تنها از مطالبه غرامت 8 سال جنایات ارنش عراق ناتوانید بلکه از گرفتن خقابه هیرمند از طالبان هم عاجزید
  • رزمنده گمنام IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    5 4
    چقدر هم که تو تو این 44سال لطمه خوردی و عذاب کشیدی
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      0 1
      کشیده.خوبشم کشیده.
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      2 0
      از قیافش معلومه
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    1 0
    بجز دشمنتراشی و تباه کردن ثروت مملکت برای دشمنی هیچچچچچی ازتون برنمیاد
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 2
    درود
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 1
    درسته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس