حذف یک آزادکار ایران و صعود چهار ملی‌پوش به نیمه نهایی مسابقات

سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.

به گزارش مشرق، پس از آنکه تیم ملی کشتی فرنگی ایران توانست عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد، سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه در آستانه قزاقستان آغاز شد.

نتایج ملی پوشان آزادکار ایران در این مسابقات:

قیاسی به نیمه نهایی رسید

در وزن ۷۰ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با توجه به حاضر نشدن عنایت اولله از پاکستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۲ مصطفی احمداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حذف یک آزادکار ایران و صعود چهار ملی‌پوش به نیمه نهایی مسابقات مرتضی قیاسی

سرلک از دور مسابقات کنار رفت

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۱ مغلوب ریکوتو آرای از ژاپن شد و با توجه به شکست این حریف ژاپنی در دور بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

حذف یک آزادکار ایران و صعود چهار ملی‌پوش به نیمه نهایی مسابقات علیرضا سرلک

صعود رحمان عموزاد به نیمه نهایی

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حذف یک آزادکار ایران و صعود چهار ملی‌پوش به نیمه نهایی مسابقات رحمان عموزاد

گلیج با اقتدار به نیمه نهایی رسید

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۲ بر صفر اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان پیکار را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل مصاف تاکاشی ایشیگورو از ژاپن به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حذف یک آزادکار ایران و صعود چهار ملی‌پوش به نیمه نهایی مسابقات مجتبی گلیج

کاووسی به نیمه نهایی رسید

در وزن ۷۹ کیلوگرم امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ خیدیر سیف الدین اف از بحرین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حذف یک آزادکار ایران و صعود چهار ملی‌پوش به نیمه نهایی مسابقات امیرحسین کاووسی

در وزن ۷۹ کیلوگرم امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ خیدیر سیف الدین اف از بحرین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس