کد خبر 1479956
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
آب پاکی امباپه روی دست رئال: من پاریسی هستم!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌‎گوید تصمیمی برای ترک این باشگاه در آینده نزدیک ندارد.

به گزارش مشرق، شایعات زیادی در چند ماه اخیر درباره علاقه امباپه به ترک پاری سن ژرمن و پشیمانی او از رد پیشنهاد رئال مادرید به گوش می‌رسید.

بسیاری حتی معتقد بودند که این بازیکن قصد دارد در پایان فصل جاری از پی اس جی جدا شود و امیدوار است که بتواند پیراهن رئال مادرید را برای فصل آینده به تن کند تا تجربه جدیدی را به دست آورد.

این موضوع باعث نگرانی مدیران این باشگاه فرانسوی شده بود که در طول این مدت به هر شکل ممکن احتمال جدایی این مهاجم را تکذیب کرده و مدعی شده بودند که او تا پایان مهلت قراردادش از پی اس جی جدا نخواهد شد.

اما حالا به نظر می‌رسد که خود امباپه هم از این وضعیت خسته شده و تصمیم گرفته است که به حضورش در ورزشگاه پارک دو پرنس ادامه دهد و شایعات مربوط به این موضوع را رد کند.

او در گفتگو با فرانس سه در این باره اظهار داشت:« قدم بعدی چیست؟ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. من تا به حال به فینال، نیمه نهایی، یک چهارم نهایی و یک هشتم رسیده‎‌ام. بنابراین تمامی دستاوردها به جز قهرمانی را تجربه کردم. این تمام چیزی است که به آن نیاز دارم. دوست دارم کجا به این جام برسم؟ در پاریس. من پاریسی هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. بنابراین پاسخم این است که دوست دارم در پاریس به این قهرمانی دست پیدا کنم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    3 2
    خاک بر سر سیاهپوستت که ترک آفریقا کردین و به یک کشور امپریالیسم پیوستین. مرگ بر فرانسه و هر چی نژاد داخلشه
    • Shadmehr IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 1
      مرگ و ننگ بر دشمنان فرانسه امباپه خیلی هم فرانسوی هست چون متولد و بزرگ شده فرانسه هست زنده باد فرانسه مطمئنا و بدون هیچ شک و تردیدی امباپه فصل ۲۰۲۳_۲۰۲۴ با پاریس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سوپر کاپ اروپا میشود زنده باد کیلیان امباپه (بهترین بازیکن حال حاضر دنیا) رئال هم هرچی قهرمانی و موفقیت بدست آورده تا بحال نصف از شانسی و نصف بخاطر فرانسویهایی مانند بنزما زیدان و ... تو کل عمرش و این باشگاه ( رئال مادرید) ب هیچ وجه باشگاه خوب و بزرگی نیست و اون عده ای ک ب فرانسه و امباپه توهین میکنند یک مشت بدبخت و بیسواد هستنن ک اصلا ثواد فوتبالی ندارند
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    5 0
    ای سیه چرده تو اصالتا آفریقایی هستی پس خودت را از فرانسه ندان که پدرانت و پدربزرگانت برای فرانسه بیگاری داده اند و فرانسه شما آفریقایی ها را مستعمره خود کرده و شما را به بردگی بردند. برگرد به کشورت و زادگاهت ای بدبخت سیه
    • Shadmehr IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 1
      بمیر بینیم باوو
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    4 0
    خاک بر سرت ای شرک
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    اصلا در خود مادرید هم کسی فرش قرمز برای امباپه پهن نکرده بعد از اینکه او به آن شکل با رئال بازی کرد مدیران و هواداران رئال فعلا حاضر به پذیرش حضور امباپه در تیمشون نیستن . امباپه از نظر فنی بسیار عالی هست ولی به تنهایی عامل اختلافات و چند دستگی در پاریسن ژرمن و حذف از جام باشگاه های اروپا بوده
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    لاک پشت اعصاب خوردکن 😬😠

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس