کد خبر 1479740
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
صحبت‌های اولیور کان در رختکن پس از باخت بایرن

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ نسبت به شکست سنگین تیمش در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی تحقیر شد و در انگلیس با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

اولیور کان پس از این نتیجه به رختکن رفت و به بازیکنان گفت: بله، ما ناامید هستیم. تصویر متفاوتی از این بازی در ذهن داشتیم. منچسترسیتی اگر بهترین تیم اروپا نباشد، یک تیم فوق‌العاده قدرتمند است. فوتبال به نتایجش وابسته است و ما امروز این شانس را داشتیم که نتیجه را برای خود رقم بزنیم ولی این اتفاق رخ نداد.

صحبت‌های اولیور کان در رختکن پس از باخت بایرن

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ گفت: ما یک گل از راه دور دریافت کردیم و بعد از شانس‌های خود خواستیم استفاده کنیم. نیمه دوم را خوب آغاز کردیم ولی مقابل تیمی قدرتمند مثل منچسترسیتی، شما نباید اجازه هیچ اتفاقی را به آن‌ها بدهید. نباید اشتباهی از کسی سر بزند وگرنه خیلی زود تنبیه خواهیم شد. پس از گل دوم، کار برای ما خیلی سخت شد و ما گل سوم را هم دریافت کردیم.

کان گفت: اکنون منفی نگری به ما کمک نمی کند. ما اکنون باید به بازی شنبه خود در بوندس لیگا بیاندیشیم زیرا این شانس را داریم که در این رقابت قهرمان شویم. می‌دانم اتفاقات بر میل ما پیش نرفته ولی من تجارب مختلفی از فوتبال دارم.

ستاره اسبق فوتبال آلمان و بایرن اضافه کرد: ما همه توانمان را در بازی برگشت خواهیم گذاشت و به هوادارانمان نشان خواهیم داد که هیچ وقت دست از تلاش برنخواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاهین۳۳ IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 1
    همانطور که تو ایران حق اسکوچیچ رو خوردند شما هم حق ناگلزمان را خوردید !!!!و هر دو تان به فنا رفتید!!!! حقتونه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس