شرایط جدید وام مسکن جوانان اعلام شد؛ حداکثر ۴ میلیارد تومان برای شهر تهران‌

سرپرست بانک مسکن گفت: سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح کنندگان در سال ۱۴۰۲ و در مناطق مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، علی عسکری سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است، اظهار داشت: سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح کنندگان در سال ۱۴۰۲ و در مناطق مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده است که این مبلغ در سال پنجم در شهر تهران ۱۶ میلیارد ریال، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۴ میلیارد ریال و در سایر مناطق ۱۲ میلیارد ریال خواهد بود.

سرپرست بانک مسکن درادامه افزود: سقف تسهیلات متعلقه بعد از گذشت ۱۵ سال تمام در شهر تهران ۴۰ میلیارد ریال، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۳۴ میلیارد ریال و در سایر مناطق ۲۸ میلیارد ریال خواهد بود.

وی اظهار داشت: حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور ۸ میلیون ریال است و درصورتی که سپرده گذاران بخواهند از سقف تسهیلات بهره‌مند شوند می باید براساس دستورالعمل های موجود مبالغ بیشتری واریز کنند.

‌طبق اعلام بانک مسکن مشتریان می توانند برای دریافت جداول حساب پس انداز مسکن جوانان حاوی میزان تسهیلات، مبالغ واریزی و ضرایب تعیین شده برای دریافت سقف تسهیلات به پورتال بانک به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 1
    خدا لعنت کند بانک نزول خوار و مذخرف و بیهوده گو
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 1
    واقعا قسط این وام با درآمد یه جوان که هیچی، با من 20 سال سابقه کار میخونه؟؟
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 1
      شما فقط میتونی یک خانه ی آخرت برای خودت بخری من کلا اینم نمیتونم بخرم
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      1 1
      درکت میکنم عزیزجان،مام هر چی میدویم به جایی نمیرسیم، اگه شما الان به درامد رسیده ای وضعت خیلی سخت تره، خدا کمک هممون کنه
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 0
    بانک مسکن بزرگترین کلاهبردار کشور در ساخت مسکن است حدود 60 ملیون پول زوجین را بلاک می کند و بعد از 5 سال که نوبت وام آنها شود امتیاز آنها بشرطی حفظ می شود که 20 ملیون را بلاک کند بعد 120 ملیون وام می دهد در حالیکه مخروبه ترین مسکن قابل خرید دو ملیارد است و میلیون ها مبلغ بیست ملیونی توسط بانک مسکن رای امتیازی پوچ بلاک بانک شده
  • علوی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 0
    تمام بدبختی و کم شدن ارزش پول مردم از بانکه،هیچ نهادی غیر بانک نمی تونه خلق پول و نقدینگی کنه،اینقدر وام خلق کرده و داده که مردم رو به فلاکت تمام کشونده....بانک هر وامی که میده از محل غارت اموال مردم سرقت میکنه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس