کد خبر 1479517
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
ماجرای پیشنهاد سرمربی استقلال به بازیکن آلومینیوم و جملات ساپینتو

مربی تیم فوتبال استقلال ماجرای صحبت های رد و بدل شده سرمربی این تیم با بازیکن آلومینیوم اراک را واکاوی کرد.

به گزارش مشرق، روی ماتا، مربی استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم صحبت کرد.

ماتا در ابتدا به دیدار مقابل آلومینیوم اراک اشاره کرد و اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم که آلومینیوم در دفاع و ضد حمله خیلی خوب عمل می کند و بازیکنان خیلی خوبی دارد، به همین دلیل است که در ده مسابقه پیش از رویارویی با استقلال، نباخته بودند. مقابل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور به تساوی رسیده بودند و می‌دانستیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما فقط باید برنده می‌شدیم.

وی افزود: از لحاظ تاکتیکی و همین طور فیزیکی، مسابقه دشواری بود و فکر می‌کنم تیم ما عملکرد بسیار مطلوبی داشت و تلاش کردیم در این مسابقه کاملا متمرکز باشیم و می‌توانستیم با بیشتر از یک گل پیروز شویم و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم داشتیم اما از کسب ۳ امتیاز این دیدار خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان استقلال: ما را رودرروی هوادار قرار دادند

مربی استقلال با اشاره به صحبت های مطرح شده توسط مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: من نمی‌دانم که ایشان دیده چه اتفاقی افتاده یا خیر. من در حال خروج از رختکن و ورود به زمین بودم که دیدم یک بطری بزرگ به سمت ما پرتاب شد و به سرمربی ما برخورد کرد. این یک اتفاق باورنکردنی است، یک بطری آب که تقریبا پر از آب بود و تصور کنید اگر از ۲۰ متری پرتاب شود، چه شدتی پیدا می‌کند و مثل یک تکه سنگ می‌شود که به پای سرمربی ما خورد. خدا را شکر که این بطری به سر ساپینتو برخورد نکرد وگرنه معلوم نبود چه اتفاقی می افتد. الان پای سرمربی ما کبود شده است. باورنکردنی است که مدیرعامل باشگاه حریف می‌گوید سرمربی ما صحنه سازی کرده و مساله‌ای پیش نیامد!

ماتا افزود: من فکر می‌کنم او این صحنه را ندیده است. حتی اگر هم صحنه را ندیده باشد، نمی‌دانم به چه دلیلی باید چنین صحبت‌هایی را مطرح کند. شاید مساله‌ای هست که باز هم می‌خواهند مربی ما را تحریک کنند، به جای این که بعد از بازی به حریف خود تبریک بگویند. نمی‌دانم دلیل و هدف از مطرح کردن این صحبت ها چیست.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که مدیرعامل آلومینیوم گفته ساپینتو به بازیکن این تیم، پیشنهاد حضور در استقلال را داده، گفت: این کاملا نادرست است. در طول بازی، حتما همه دیدند و من هم دیدم که بازیکن آن‌ها لب خط سمت سرمربی ما آمد و گفت: من عذرخواهی می‌کنم که یک وسیله ای سمت شما پرت کردند و امیدوارم اتفاقی برای شما نیفتاده باشد و ساپینتو هم از این صحبت او تشکر کرد.

وی ادامه داد: بعد هم زمانی که تعویض می‌شد، سرمربی ما به او گفت خدا را شکر که تعویض شدی، چون بازیکن خوب و خطرناکی هستی و عملکرد خوبی داشتی. در آنالیزهای قبل از مسابقه هم دیده بودیم که بازیکن خوبی است و می‌تواند خطرناک باشد. او هم بسیار خوب صحبت کرد. من هم روی نیمکت همین حرف را زدم و از تعویض او خوشحال شدم. نمی‌دانم سایر حرف‌ها از کجا آمده است. شاید ایشان شرایط و سختی‌های ما را نمی‌داند و ما هم از حالا شرایط فصل آینده را نمی‌دانیم و در مورد آینده چیزی مشخص و قطعی نیست که خودمان اینجا هستیم یا نه.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس