زور آرسنال و لیورپول به هم نرسید/ تساوی بزرگان به نفع سیتی

تیم‌های فوتبال آرسنال و لیورپول در دیدار حساس هفته سی‌ام به تساوی رسیدند.

به گزارش مشرق، هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹ با برگزاری دیدار حساس لیورپول و آرسنال پیگیری شد.

شاگردان یورگن کلوپ و میکل آرتتا در حالی به مصاف هم رفتند که در این فصل جزیره کاملا شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند. لیورپول در فصل جاری خلاف سال‌های گذشته در جمع مدعیان جایی ندارد اما آن سو آرسنال با سرمربی جوانش در صدر جدول قرار دارد و توپچی‌ها می‌توانند پس از ۱۹ سال قهرمانی در لیگ جزیره را جشن بگیرند.

بازی را آرسنالی‌ها در آنفیلد بهتر شروع کردند و گابریل مارتینلی در دقیقه ۸ توانست روی یک فرصت طلبی دروازه آلیسون بکر را باز کند.

فشار لیورپول در ادامه برای جبران گل خورده بیشتر شد اما باز هم این آرسنال بود که توانست به گل برسد. این بار مارتینلی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و سانتر او را گابریل ژسوس با یک ضربه سر دقیق وارد دروازه لیورپول کرد تا نتیجه دیدار ۲ بر صفر به نفع توپچی‌ها شود.

فشار لیورپول برای جبران گل‌های خورده سرانجام در دقیقه ۴۲ به نتیجه رسید و محمد صلاح توانست اختلاف را به یک گل برساند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک آرسنال به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم فشار لیورپول برای به تساوی کشاندن بازی ادامه پیدا کرد.در دقیقه ۵۲ اعلام پنالتی به سود لیورپول بهترین فرصت را برای زدن گل مساوی برای لیورپول به ارمغان آورد اما صلاح ضربه پنالتی را به بیرون زد تا این فرصت از دست برود.

فشار لیورپول ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه ۸۷ بود که روبرتو فیرمینو توانست گل دوم را وارد دروازه آرون رمسدیل کند تا در نهایت جدال حساس لیورپول و آرسنال با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

آرسنال صدرنشین با این تساوی ۷۳ امتیازی شد و فاصله‌اش با منچسترسیتی در رده دوم جدول با یک بازی بیشتر به ۶ امتیاز رسید، لیورپول هم ۴۴ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس