کد خبر 1479047
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
صهیونیست‌ها از «ضربه بزرگ اقتصادی» حملات موشکی نگرانند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به دنبال اوضاع امنیتی پرتنش فلسطین اشغالی بویژه در مناطق شمالی، درباره بروز «یک ضربه بزرگ اقتصادی» ابراز نگرانی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: ۹۰ درصد بازدیدکنندگان و گردشگران که اماکنی را برای سپری کردن تعطیلات خود در شمال فلسطین اشغالی رزرو کرده بودند، سفرشان را لغو کرده‌اند.

برپایه این گزارش، درپی این اتفاق صهیونیست‌ها نگران یک ضربه شدید اقتصادی به دلیل وضعیت امنیتی در این منطقه هستند.

روزنامه معاریو در این باره گزارش داد: صاحبان مشاغل در جولان و الجلیل که انتظار میزبانی از بازدیدکنندگان زیادی را طی تعطیلات اعیاد یهودی داشتند، با موجی از لغو سفرها در پی شلیک موشک از سوریه و لبنان روبرو شده‌اند.

یکی از صاحبان مشاغل به این روزنامه گفت: "در تجارت ما، وقتی یک هفته را به این شکل از دست می‌دهیم، در واقع یک فصل کامل را از دست می‌دهیم.

در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مسجد القبلی در صحن مسجدالاقصی در چهارشنبه گذشته و اعمال محدودیت برای حضور فلسطینیان در این مکان، چندین عملیات شهادت طلبانه و حملات راکتی و موشکی مقاومت از سوریه، نوار غزه و لبنان به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 0
    حالا باز این مزدوران وطن فروش احمق جیره خور شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی بیان جبهه مقاومت و قدرت ایران عزیز رو مسخره کنن و مایه خنده و تمسخر خودشون بشن:-))) کاش یه کم از عقل و انصاف و چشم بینا و مغز شستشو نشده برخوردار بودن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس