کد خبر 1479023
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
«هزار شب آسمانی» در فرهنگسرای ارسباران

فرهنگسرای ارسباران به مناسبت فرارسیدن لیالی پرفیض قدر، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» را با حضور جمعی از اندیشمندان برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» همزمان با لیالی پرفیض و فضیلت قدر، در شب‌های نوزدهم، بیست‌ و یکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد با حضور جمعی از اندیشمندان برجسته و شاعران آیینی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

از جمله میهمانان شاخص این برنامه می‌توان به رسول رسولی‌پور دانشیار گروه فلسفه دانشگاه خوارزمی، سیامک مختاری پژوهشگر حوزه دین و عرفان، امیرعباس علی زمانی استاد دین و فلسفه دانشگاه تهران اشاره کرد که در باب فضیلت و فلسفه وجودی شب‌های قدر به ایراد سخن می‌پردازند و شعرای آیینی در فواصل مراسم شعرخوانی خواهند کرد.

اجرای ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» برعهده محمدجواد ادبی دانش‌آموخته حوزه و دانشگاه و از شخصیت‌های فعال فرهنگی است که در سال ۱۳۸۳ به عنوان پژوهشگر برتر حوزه فلسفه و دین انتخاب شد و در همایش صلح جهانی در سال ۲۰۰۶ در کشور هندوستان به عنوان منتخب معرفی شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم معنوی می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس