کد خبر 1478994
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
نقش عجیب یک سلبریتی در انتخاب سرمربی چلسی

رسانه انگلیسی از شیوع عجیب انتخاب سرمربی برای تیم چلسی خبر داد.

به گزارش مشرق، «جیمز کوردِن» کمدین و مجری مشهور انگلیسی در انتخاب «فرانک لمپارد» به عنوان سرمربی موقت چلسی نقش داشته است.

روزنامه «سان» خبر داده «تاد بولی» مالک آمریکایی چلسی پس از اخراج «گراهام پاتر» از هدایت آبی‌های لندن، به سراغ دوست خود یعنی کوردن رفت و از او درباره سرمربی موقت برای تیمش مشورت خواست و مجری تاک‌شو شبکه سی‌بی‌اس هم لمپارد را پیشنهاد داد.

کوردن و لمپارد سال‌ها پیش توسط دوست مشترکی به نام «جیمی ردنپ» پسر دایی اسطوره چلسی با هم آشنا شده بودند و به همین دلیل، سلبریتی انگلیسی لمپارد را به بولی پیشنهاد کرد. البته کوردن با فوتبال هم غریبه نیست و بارها حمایت خود را از تیم دیگر لندن یعنی وستهم نشان داده است.

لمپارد پس از بازگشت سوررئال خود به چلسی در روز پنجشنبه، در اولین بازی خود، روز شنبه مقابل ولوز در خانه حریف با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و گفت او نمی‌تواند مشکلات چلسی را یک‌روزه حل کند.

چلسی که در این فصل چهار مربی به نام‌های توماس توخل، گراهام پاتر، برونو سالتور و فرانک لمپارد را روی نیمکت خود دیده، هم اکنون در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و از همه جام‌های داخلی هم حذف شده است.

شاگردان لمپارد در آزمون دشوار پیش‌روی خود، چهارنشبه شب و در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌روند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس