تدوین لایحه عادلانه‌سازی حقوق کارکنان دولت به زودی آغاز می‌شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: به محض تشکیل کاروگروهی توسط معاون اول رئیس‌جمهور، تدوین لایحه عادلانه‌سازی حقوق کارکنان دولت، آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، میثم لطیفی، با اشاره به تدوین لایحه عادلانه‌سازی حقوق کارکنان دولت گفت: قرار شده است که معاون اول رئیس‌جمهور کارگروهی در این زمینه تشکیل بدهد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی اضافه کرد: به محض تشکیل کارگروه، فرآیند تدوین لایحه آغاز می‌شود.

رئیس جمهور آبان ماه سال گذشته در ادامه فرایند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی، در جمع مدیران و کارکنان سازمان اداری و استخدامی کشور بر عدالت در پرداخت‌ها، تدوین لایحه دوفوریتی متناسب‌سازی جبران خدمت، تدوین لایحه ساماندهی جبران خدمت کارکنان تاکید کرد.

پس از آن معاون پارلمانی رئیس جمهور آذرماه پارسال از تهیه لایحه پرداخت عادلانه حقوق در سازمان اداری و استخدامی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه قانون جامع نظام پرداخت هماهنگ، دچار ناهماهنگی شده، باید با یک بازبینی و اصلاح دوباره پرداخت حقوق‌ها هماهنگ با عدالت شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    1 1
    بس کنید چقدر دروغ
    • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      0 0
      انشالله که عادلانه سازی حقوق کارمندان که یکی از ضروریات و پازل های مفقوده انقلاب هست به درستی انجام بشه. شما هم آروم باش و فرهنگ نق زدن رو کنار بگذار.
  • رضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    2 0
    چرا منی که خیر سرم دامپزشکم لفظ دکتر رو یدک میکشم چیزی به اسم تعطیلات ندارم عموما دو شیفت تا ۸ شب سرکارم، با تب مالت و کنگو و هزارتا بیماری دیگه سرو کار دارم ماهی ۹ حقوق بگیرم یارو با دیپلم دو برابر من؟ عدالت همین که مجلس حق محرومیت از مطب مارو حذف کرد و مال عزیزان پزشک رو کرد تا سقف ۶۵ میلیون
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      0 0
      از مجلس همین چیزا بر میاد... کاش دولت یه تشر میزد به مجلس.نماینده مردم شده قوه قضاییه و دولت نه مجلس...
  • علی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    حقوق کادر غیرهیات علمی وزارت بهداشت کم است و باید فوق العاده خاص است عزیزان زحمتکش وجانفشان افرایش یابد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس