شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است/ «پریرا» مهاجم خیلی خوبی است

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم مقابل ملوان، گفت: به نظرم پرسپولیس هنوز چیزی را از دست نداده است و هنوز شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد.

یه گزارش مشرق، نبی الله باقری‌ها در گفتگویی در خصوص پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: ملوان تیم جوان و باانگیزه ای بود اما پرسپولیس هم به موقع گل زد و هم به خوبی بازی را کنترل کرد. بازیکنان پرسپولیس به خاطر تجربه بالایی که دارند می‌دانند هنوز چیزی برای قهرمانی از دست نرفته است و بازی‌های امروز و یکی دو هفته بعد تعیین کننده است.

مدافع پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌شود گفت پرسپولیس به راحتی ملوان را شکست داد. همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس باتجربه هستند و تورنمنت‌ها و قهرمانی‌های مختلفی را پشت سر گذاشته اند. آنها از فضاهای بازی با ملوان استفاده کردند و تعویض‌های یحیی گل محمدی هم کمک بزرگی به این پیروزی کرد.

باقری‌ها که در زمان سرمربیگری افشین قطبی تجربه قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ برتر دارد، به آن دوره اشاره کرد و افزود: قبلاً هم گفته بودم که این تیم پرسپولیس مرا یاد زمان قطبی می‌اندازد. در آن فصل، سپاهان پنج هفته متوالی صدر جدول بود و ما در آخرین بازی قهرمان شدیم. فرق مربیان بزرگ اینجا مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: روز گذشته از حرکات بازیکنان پرسپولیس مشخص بود که چقدر انگیزه دارند. با هر گلی که پرسپولیس می‌زد، علیرضا بیرانوند تا کنار خط و نزدیک یحیی گل محمدی می‌آمد و خوشحالی می‌کرد. این نشان از انگیزه‌ای است که در طول فصل به خاطر اتفاقات زیاد در بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده است.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص گلزنی «لئاندرو پر را» مهاجم برزیلی گفت: پری را فوتبالیست خوبی است. در اولین بازی که انجام داد مشخص بود که در جاگیری تخصص دارد. مهاجم یک زمان با گلزنی اش به تیم کمک می کند و یک زمان با تحمیل خود به مدافعان حریف و اذیت کردن آنها. پریرا توانایی هایی دارد که هر مهاجمی در ایران ندارد و او با گل خود این را نشان داد.

باقری ها در پایان اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان باتجربه زیادی دارد و نیازی نیست من به آنها توصیه ای داشته باشم. با این حال می توانم به آنها بگویم که هواداران تا پایان فصل پشت سرشان هستند و با تمام وجود تیم را دنبال می کنند. مطمئنم بازی های امروز هم در تعیین قهرمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و پرسپولیس هم تجربه بیشتری نسبت به دو تیم دیگر دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    1 0
    به نظرم خیلی ساده لوحانه است اگر فکر کنیم نتیجه مسابقه پرسپولیس و ملوان حاصل تبانی نبوده است
  • سیروس نصیری IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 1
    بقیه تیمها اصلا انگیزه ندارند فقط پیروزی انگیزه دارد برای قهرمانی
    • رضا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      0 0
      البته تبانی ها با مربیان پرسپولیسی از جمله مازیار زارع، مهندسی لیگ از سوی فدراسیون فوتبال برای تیم سوگلی اش، داوری های جهت دار برای تیم لنگ و اقدامات بابا حمیدشون هم در این انگیزه بی تاثیر نیست!!!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    1 0
    آقاااا،ملوان رو زده رئال رو که نزده!!!!! سپاهان و استقلال هم دارن زور میزنن،تازه دربی هم مونده و البته بازی آخری که استقلال توی زحمت میوفته،سپاهان راحتره کارش مگر اینکه خودشون شانس رو از دست بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس