بهادری جهرمی- نمایه

سخنگوی دولت گفت: کمک‌هزینه مسکن کارگران در جلسه هیئت دولت بررسی شد و همان مبلغ ۹۰۰ هزار تومانی پیشنهادی شورای عالی کار تصویب شد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه نشست دولت گفت: کمک‌هزینه مسکن کارگران در جلسه هیأت وزیران بررسی و مبلغ ۹۰۰ هزار تومان که از سوی شورای عالی کار پیشنهاد شده بود، تصویب شد.

بهادری جهرمی در ادامه «دریافت ارز» را یکی از منابع اطلاعاتی دانست که وزارت رفاه می تواند از آن برای تعیین دهک خانوار استفاده کند زیرا کسانی که ارز می گیرند، عموما جز افرادی هستند که در دهک بالا قرار دارند.

وی در همین راستا متذکر شد که کسی از کارت ملی دیگران چه برای تراکنش بانکی در داخل مغازه و چه برای دریافت ارز سوءاستفاده نکند و توضیح داد که اینها جزو مواردی هستند که برای دهک‌بندی افراد و خانوارها و پرداخت یا قطع یارانه ملاک قرار می گیرند.

بهادری جهرمی همچنین گفت: بعضی علاقه دارند دنبال حاشیه بروند ولی دولت باید به اصل بپردازد؛ آنقدر مردم و مملکت کار دارند که وقت رسیدن به حاشیه را نداریم. ماه رمضان ایام برکت و غفران الهی است برخی‌ها در رابطه با کارهای گذشته خودشان، دستاوردها، گزارش‌ها و نتیجه آماری عملکردشان در طول یک دهه گذشته تدبر و یک مقدار استغفار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس