نشست اعضای کمیسیون اجتماعی با وزیر کار/ رحمانی: مرتضوی نسبت به حل مشکلات و بهبود وضعیت امیدوار بود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی امروز نشستی را با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار کردند که در این نشست مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، فاطمه رحمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امروز نشستی صمیمی را با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی در محل کمیسیون تلفیق برگزار کردند که در این جلسه نمایندگانی از دیگر کمیسیون‌ها نیز حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون بر پایدار کردن صندوق های بیمه‌ای و بازنشستگی و همینطور سوده شدن شرکت‌های تولیدی زیر مجموعه شستا تاکید کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین موضوعات پیرامون مسائل مختلف در حوزه زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار و اجرای برنامه در مورد بیمه زنان خانه دار در مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی خاطرنشان کرد: در این جلسه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع بندی صبت‌های مطرح شده نسبت به آینده ابراز امیدواری کرد گفت که من آینده را روشن می بینم و نسبت به حل مشکلات و بهبود وضعیت در آینده امیدوارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱ IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    بر عکس برای ما تیره وتا ر است واصلا خوش بین نیستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس