کد خبر 1477461
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کاوه رضایی؛‌ از اینجا رانده، از آنجا مانده!

مهاجمی که با آرزوی برگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی راهی ایران شده بود، از استقلال مانده و از تراکتور رانده شد و حالا در حسرت حضور در تمرینات یکی از این دو تیم است.

به گزارش مشرق، تراکتور در روز جمعه و در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف سپاهان می‌رود تا به نوعی در سرنوشت قهرمانی تاثیر داشته باشد. در این بین و طبق معمول هفته‌های اخیر، کاوه رضایی غایب تمرینات تراکتور است و به طور کامل و با نظر پاکو خمس از فهرست تیم کنار گذاشته شده است. مهاجمی که روزی سودای قهرمانی در یک لیگ اروپایی یعنی بلژیک را داشت و حالا تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش حتی یک دقیقه به میدان برود.

کاوه و سریال اشتباهات

درخشش‌های متوالی در ذوب‌آهن و استقلال باعث شد پای مهاجم خوش تکنیک آبی‌ها به اروپا باز شود و این مهاجم در سال ۲۰۱۷ راهی بلژیک شود. رضایی در شارلوا هم درخشید تا قهرمان بلژیک یعنی کلوب بروخه حاضر شود با ۵ میلیون یورو، مهاجم ایرانی شارلوا را جذب کند و گران‌ترین انتقال وقت "ژوپیتر لیگ" را رقم بزند. البته این انتقال برای رضایی خوش‌یمن نبود و دوران افت مهاجم تیم ملی از همان فصل آعاز شد.

بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: کاوه باید چهار ماه محروم شود اما...

او دوباره قرضی به شارلوا برگشت اما نتوانست مانند قبل باشد و انتقال به یک تیم درجه ۲ بلژیکی به اسم اودهورلی لوون اولین تصمیم اشتباه رضایی بود. اودهورلی لوون هم نتوانست رضایی را از آن باتلاقی که گیر افتاده نجات دهد و کاوه تصمیم به بازگشت به ایران بعد از ۵ سال گرفت.

رضایی به استقلال بازگشت اما به دلیل پر بودن لیست آبی‌ها نمی‌توانست قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کند؛ انتخابی که بدون حواس جمعی رضایی و مدیربرنامه‌هایش رخ داد و البته اشتباه بعدی مهاجم آن روزهای تیم ملی را رقم زد؛ با توافق استقلال و تراکتور، این مهاجم به تبریز رفت و بعد از عملکرد تقریبا مناسب در لباس تراکتور، رضایی تصمیم گرفت قراردادش را با تراکتور فسخ کند و به استقلال بازگردد. فدراسیون فوتبال این اجازه را به او نداد و کاوه نتوانست آبی‌پوش شود. البته او با این تصمیم اشتباه پل‌های پشت سرش را هم خراب کرده بود و پاکو خمس در ۲۳ بهمن اعلام کرد که او دیگر جایی در فهرست تراکتور ندارد.

خانه‌نشینی مهاجمی که قهرمان بلژیک شد

نزدیک ۲ ماه از تصمیم سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گذرد و رضایی جایی حتی در تمرینات این تیم هم ندارد. او با وجود دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت، در ۶ بازی دو گل برای تراکتور به ثمر رساند تا عمکرد بدی نداشته باشد. سریال تصمیمات اشتباه رضایی سبب شد او این روزها خانه‌نشین باشد و نتواند حتی با تیم تمرین کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس