هرگز مدیرعامل استقلال نمی‌شوم/ مدعیان علم اقتصاد فرق ضریب جیبی از ضریب جینی را نمی‌دانند!/ آقای وزیر! خواهشاً قید امتحان پس داده‌های دهه ۹۰ را بزنید

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: قبلا هم گفته‌ام، این بار هم تکرار می‌کنم جایی که یکبار کار کرده باشم دیگر به آنجا برنمی گردم؛ هرچند که برای باشگاه استقلال و هواداران بزرگوار آن احترام ویژه ای قائلم.

به گزارش مشرق، امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال که همراه با این تیم در فصل هشتم لیگ برتر به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد درباره این شایعه که گفته می‌شود قرار است به عنوان مدیرعامل دوباره به استقلال برگردد، اظهار داشت: بنده چنین کاری را نخواهم کرد. من پیش از این هم گفته‌ام که اگر جایی یکبار کار کنم دیگر به آنجا برنمی‌گردم.

وی افزود: آنهایی که مرا در طول این سی و اندی سال در پست های مدیریتی می شناسند می دانند اگر در مجموعه ای کار کنم و از آنجا خارج شوم دیگر به آنجا برنمی گردم. هرچند که برخی از دوستان به بند اظهار لطف می کنند.

مدیر اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه بارها و بارها ثابت شده آنهایی که برای باشگاه استقلال مدیر انتخاب می کنند دنبال این کاره‌ها نیستند. استقلال یک تیم محبوب و پر هوادار است که یک مدیر توانا، کارآمد، شجاع و مدبر لازم دارد. کسی که نگاه اقتصادی و فرهنگی داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او گزینه مدیرعاملی استقلال است یانه تاکید کرد: پیش از انتخاب سردار آجرلو در این باره با من تماس های گرفته شد که همان زمان هم پاسخ همیشگی ام را دادم و گفتم با احترام به باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش دیگر در مجموعه ای که یک بار کار کرده‌ام کار نخواهم کرد.

واعظی آشتیانی در این باره که چه کسی می تواند در این شرایط باشگاه استقلال را از وضعیت فعلی خارج کند تاکید کرد: باشگاه هایی همچون استقلال که هم پایگاه اجتماعی بزرگی دارند و هم پول در آنها فراوان است نیاز به مدیران پاکدست و فکور دارد. کسانی که امانتدار خوبی برای مردم باشند. امانتدار خوبی برای باشگاهی باشند که نزدیک به ۸۰ سال سابقه دارد. آنهایی که بتوانند از منابعی که در اختیار ایشان است به نحو احسن استفاده کنند. نه اینکه آنجا را به ویرانه تبدیل کنند و بروند.

وی در این باره که چه فردی بین مدیران فوتبالی می تواند این مهم را برعهده بگیرد، توضیح داد: نمی توانم از فرد خاصی نام ببرم اما خوشبختانه در طول ۲۲ سال برگزاری لیگ برتر ثابت شده که تعدادی از مدیران هستند که قابلیت اداره باشگاه استقلال را داشته باشند. آنهایی که افتخارآفرینی هم کرده‌اند و اتفاقاً استقلالی هم هستند. افراد کارنامه دار و مدیران این کاره کم هستند اما داریم. گرچه تعداد آنها شاید به اندازه انگشتان یک دست هم نباشد اما من نگران هستم.

آشتیانی افزود: نگران این هستم که باز هم دنبال امتحان پس داده‌ها بروند. آنهایی که ادعای علم اقتصاد دارند ولی تفاوت "ضریب جیبی" را از "ضریب جینی" تشخیص نمی‌دهند! آنهایی که ادعای تحصیلات عالیه در اقتصاد ورزشی و فوتبالی دارند اما نمی دانند با پول هنگفتی که به باشگاه می آید چطور باید رفتار کرد! تشخیص نمی دهند چطور باید آن را هزینه کرد. آنهایی که پول های هنگفت واریز شده به حساب استقلال را برای خودشیرینی پیش بازیکنان، به حساب آنها می ریزند و آینده نگرانه برنامه ریزی نمی کنند!

واعظی آشتیانی در پایان خطاب به مدیران وزارت ورزش گفت: به عنوان کسی که سهم کوچکی در باشگاه استقلال داشته ام و مدتی خادم این مجموعه بودم خواهش می کنم این بار امتحان پس داده های دهه ۹۰ را قلم بگیرند و دیگر سراغ آنها نروند. چون ظرفیت تحمل سختی و فشار برای هواداران باشگاه استقلال به اوج خودش رسیده و آنها لایق این وضعیت نیستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    3 1
    یکی را تو ده راه نمیدادن سراغ خونه ی کدخدا را میگرفت
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      اتفاقا یه حلال و کاربلد همینه
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      اینکه میگه نمیام یه جور التماس کردنه. مثل قلعه نویی که نمی خواست بیاد ولی اومد.
  • ناشناس IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    مقصر‌اصلی‌وزیر‌ورزش‌ودولت.است‌که‌درزمینه‌ورزش‌همانند‌اقتصاد‌وسیاست‌خارجی‌و...ناتوان‌وناکارامد‌است
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    این رو کجای دلمون بذاریم. خودش یکی از امتحان پس داده های دهه هشتاد و نود هست که گند زدند به فوتبال مملکت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس