کد خبر 1477194
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
سد بزرگ مهدی رحمتی برابر مثلث هجومی استقلال

یکی از مهره های موفق تیم آلومینیوم اراک در طول دو فصل اخیر دروازه بان استقلالی این تیم است.

به گزارش مشرق، حسین پورحمیدی در ۲۴ بازی گذشته تنها ۱۲ بار دروازه تیمش باز شده و با آمار میانگین گل خورده ۰.۵ گل خورده در هر مسابقه جزو یکی از بهترین دروازه بانان این فصل به شمار رفته است.

پورحمیدی که پیشتر از باشگاه استقلال خوزستان به استقلال تهران آمد تا تجربه حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد پس از یک فصل نیمکت‌نشینی پشت سر حسین حسینی در استقلال از این تیم جدا شده و به صورت قرضی به تیم تراکتور و سپس آلومینیوم اراک پیوست.

حمیدی در این سال ها با درخشش درون دروازه تیم های لیگ برتری توانسته جایگاه ثابتی در تیم های باشگاهی اش پیدا کند.

تیم آلومینیوم اراک در حال حاضر پس از مس رفسنجان با ۱۰ گل خورده همراه با پرسپولیس با ۱۲ گل خورده در رده دومین تیم ها با کمترین گل خورده بین ۱۶ تیم لیگ برتری قرار دارد و از این نظر قطعاً مثلث هجومی تیم استقلال روز سختی روبروی این دروازه بان خواهند داشت.

گرچه محمد محبی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری ثابت کرده‌اند در طول هفته گذشته از هر خط دفاعی رد شده و دروازه دروازه بانان مختلف را باز کرده اند اما با این وجود حسین پورحمیدی که انگیزه های زیادی برای نشان دادن ارزش هایش به طرفداران استقلال و مسئولان این باشگاه را دارد قطعاً با انگیزه و انرژی زیادی مقابل استقلال به میدان می‌آید تا دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

شایان ذکر است؛ بازی رفت دو تیم نیز به رغم افت و خیزهای زیادی که در طول مسابقه وجود داشت با نتیجه بدون گل به پایان رسیده بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 2
    استقلال2-1 میبره
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    مربیان استقلالی مثل رحمتی و منصوریان و .. برای خودنمایی و خودشیرینی ، همیشه 3 امتیاز بازی را به تیم سابقشون تقدیم می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس