کد خبر 1477141
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
از ماجرای روح شدن مسی تا دفاع گالتیه از قهرمان جهان

سرمربی پاریسن ژرمن بعد از هو شدن مسی به دفاع از این بازیکن پرداخت.

به گزارش مشرق، کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن پس از شکست ۱-۰ مقابل المپیک لیون در لیگ فرانسه از لیونل مسی ستاره آرژانتینی دفاع کرد.

گالته در پاسخ به خبرنگاری در کنفرانس پس از جلسه، گفت: مسی در سال ۲۰۲۳ یک روح نبود. من با دیدگاه شما موافق نیستم.

وی افزود: هرگز به جایگزین مسی یا حذف او از مسابقات فکر نمی کنم زیرا او بازیکن تعیین کننده ای است و می تواند با یک گل خاص یا یک لمس توپ جادویی سناریوی هر مسابقه ای را تغییر دهد.

سرمربی پاریس ادامه داد: این امکان برای ما وجود دارد که ترسیم تاکتیکی خط حمله را مرور کنیم تا از حضور مسی حداکثر استفاده را ببریم، زیرا او ستون بسیار مهمی است.

گالتیه درباره هو شدن مسی گفت: سوت زدن علیه مسی دشوار است، همانطور که او در کنار کیلیان امباپه است. هواداران از آنها انتظار زیادی دارند و در شرایط سخت تفاوت ایجاد کنند. مسی خیلی تلاش کرد اما بقیه همبازی هایش باید وظایفی را که از آنها خواسته می شود انجام دهند، تیم فقط مسی و امباپه نیست و بقیه بازیکنان هم باید وظایف خود را انجام دهند.

گالتیه در پایان گفت: مسی در برخی از مواقع در برقراری ارتباط با همبازی هایش در خط حمله اشتباهات فنی انجام داد، اما هو کردن او کار دشواری است، زیرا او در سال ۲۰۲۳ در سطح گل و پاس گل های کارهای زیادی انجام داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس