کد خبر 1477013
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
نتیجه بد مجیدی پس از تمدید/ تیم فرهاد شکست سنگینی را تجربه کرد

تیم اتحاد کلبا، در غیاب سرمربی ایرانی خود، شکست سنگینی را مقابل النصر تجربه کرد.

به گزارش مشرق، درست ۴۸ ساعت پس از اعلام تمدید قرارداد فرهاد مجیدی با باشگاه اتحاد کلبا، این تیم از هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات مقابل النصر قرار گرفت ‌و درحالی‌که فرهاد مجیدی را به علت محرومیت روی نیمکت در اختیار نداشت، در نهایت متحمل شکست تلخ و سنگینی مقابل این تیم شد.

درحالی‌که نیمه اول این مسابقه بدون رد و بدل شدن گلی پایان یافته بود، در نیمه دوم النصری‌ها به برد ارزشمند و قاطعانه برابر حریف خود دست پیدا کردند.

در دقیقه ۵۷، گلبر، مدافع آبی‌پوشان، از زمین خودی توپ بلندی را پشت دفاع کلبا ارسال کرد و عبدالله توره، مهاجم النصر، با استفاده از ضعف مدافعان وسط و فرار از دست آن‌ها با گلر حریف تک به تک شد و توانست گل اول را به ثمر برساند.

درست ۶ دقیقه بعد، باز هم اشتباه مدافعان کلبا این فرصت را به النصر داد تا به گل دوم دست پیدا کند. توزی، از پاس در عمق رایان مندز و اشتباه دفاع وسط حریف نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای دقیق فاصله را به عدد دو رساند.

اما این پایان کار نبود و خط دفاع و دروازه‌بان اتحاد کلبا با دریافت گل سوم در دقیقه ۷۸ شب کابوس‌وار خود را تکمیل کردند.

رایان مندز که پایه‌گذار گل دوم تیمش بود با انجام حرکت فردی و تکنیکی به محوطه جریمه اتحاد کلبا نفوذ و با شلیک شوت زمینی به زاویه موافق دروازه‌بان، از اشتباه او نهایت استفاده را برد و گل سوم النصر را به نام خود ثبت کرد و بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر پایان یافت.

النصر با این برد ارزشمند، ۲۳ امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید و شاگردان فرهاد مجیدی نیز با ۲۶ امتیاز کماکان در رده هشتم جدول حضور دارند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آدرین DE ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    کلا این تیم اتحاد کلبا مدافع نداره. هر توپی میاد رو گلشون میشه موقعیت صد در صد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس