کد خبر 1476851
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
عملیات شهادت طلبانه در کرانه باختری / سه نظامی صهیونیست زخمی شدند

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، در پی عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری، عامل عملیات به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و سه نظامی نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، یک فلسطینی با خودرو شماری از نظامیان صهیونیست را در ورودی شهرک «بیت امر» واقع در شمال الخلیل زیر گرفت که منجر به زخمی شدن سه نظامی صهیونیست شد.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به سمت عامل این حمله تیراندازی کردند که منجر به شهادت وی شده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست زخمی شده به بیمارستان منتقل شدند و وضعیت ۲ تن از آنها خطرناک ارزیابی شده است.

این عملیات شهادت طلبانه در حالی صورت گرفته است که نظامیان صهیونیست جمعه شب در تیراندازی به سمت محمد خالد العصیبی ۲۶ ساله در مقابل باب السلسله در مسجد مبارک الاقصی وی را به شهادت رساندند.

تیراندازی در اطراف ورودی مسجد الاقصی با وجود آن صورت می‌گیرد که به رغم محدودیت‌های شدید رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۵۰ هزار نمازگزار در نماز عشاء و تراویح در مسجد الاقصی حضور پیدا کردند.

نمازگزاران فلسطینی جمعه شب خود را از نقاط مختلف سرزمین فلسطین به شهر اشغالی قدس رساندند تا در نماز عشاء و تروایح ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی حضور یابند.

حضور این نمازگزاران با استقرار شمار زیادی از نیروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس در ورودی ها و داخل بخش قدیمی شهر قدس و مسجد الاقصی و همچنین مراکز ایست و بازرسی اطراف آن به ویژه کرانه باختری همراه بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس