جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی: ۱۲ فروردین ۵۸ نمونه‌ای از حضور مردم برای تشکیل حکومت اسلامی بود

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین در بیانیه‌ای نوشت: ۱۲ فروردین ۵۸ نمونه‌ای از حضور و نقش‌آفرینی مردم همیشه در صحنه ایران برای تشکیل حکومت اسلامی بود.

به گزارش مشرق، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

هوالعزیز
۱۲ فروردین ماه، سالروز تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع ۹۸/۲ درصدی ملت ایران در یکی از کم‌نظیرترین انتخابات‌های تاریخ است. نظامی برخواسته از خواسته جمهور مردم و مبتنی و متکی بر احکام و آموزه های اسلامی که ثمره آن استقلال از نظام‌های جهان‌خواران شرقی و غربی و آزادی در حرکت بر اساس زندگی سعادتمندانه دنیوی و اخروی بود.

نهالی که در طول ۴۴ سال گذشته با خون شهیدان این کشور آبیاری شده و اکنون تبدیل به شجره طیبه ای گردیده است که در زمان جاهلیت مدرن، امیدبخش مستضعفان جهان و روشنی بخش راه جستجوگران هدایت و روندگان طریق الله است.

با وجود تهاجم همه جانبه و جنگ ترکیبی ولی ایران قدرتمند که نقش مهمی در نظم نوین جهانی دارد و در بسیاری موارد جزء قدرت های جهانی می باشد، با ایمان و اتحاد ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی و با زعامت رهبر حکیم و بصیر آن، حضرت آیت الله خامنه ای، نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان و میراث خمینی کبیر است، همچنان پرچم حمایت از مستضعفان و محرومان و مبارزه با مستکبران و زروگویان عالم را افراشته نگاه داشته و امید آن است که بتواند آن را به دست مصلح جهان، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برساند.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک و گرامیداشت این روز بزرگ در آغازین روزهای قرن جدید شمسی، یادآوری می نماید که انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ نمونه ای از حضور و نقش آفرینی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در تشکیل حکومت اسلامی بود، و بر عموم مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی لازم و واجب است که قدر این مردم انقلابی، مسلمان و مومن را دانسته و بیش از پیش در جهت حل مشکلات و رفع موانع و توسعه مادی و معنوی کشور تلاش کنند.

دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس