کد خبر 1476638
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
ورود دادستانی به حادثه مرگ کودک اهوازی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستور جلب مقصران حادثه سقوط یک کودک در اهواز که منجر به مرگ وی شد، صادر گردید.

به گزارش مشرق، یا اعلام دادستانی مرکز خوزستان، صادق جعفری چگینی بیان کرد: در پی اعلام مفقودی کودک اهوازی در کوی مدرس اهواز دستورات لازم به مراجع انتظامی و امدادی صادر گردید که پس از جستجو مشخص شد این کودک در یکی از حفاری های پروژه های آبفا سقوط کرده است.

وی گفت: بلافاصله معاون دادستان مرکز استان و بازپرس کشیک دادسرای اهواز با حضور در محل و حاضر کردن اکیپ ویژه بررسی صحنه جرم با صدور دستورات قضایی و اخذ نظریه کارشناس حوادث و جمع آوری ادله، دستور جلب متهمان مربوطه را جهت طی روند قضایی صادر کردند.

جعفری چگینی تصریح کرد: قبلا دادستانی کتبا در خصوص رعایت حقوق عامه و پیشگیری از هرگونه حادثه ای تذکرات لازم را به تمام دستگاه ها داده بودند که در هر ۲ موضوع برخورد با مقصران حادثه و ترک فعل مسولان ذیربط پیگیری خواهد نمود.

دادستان مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: با عرض تسلیت به خانواده جان باخته، در احقاق حقوق مردم ، حفظ حقوق عامه و اجرای قانون از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و از ماه های گذشته اخطارها و تذکرات لازم قانونی به شرکت آبفا در خصوص این پروژه داده شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    نگهبان، محدوده اخطار و .... وجود داشته؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    ۵ نفر را گرفتید برای مرگ دردناک یک بچه معصوم!! همه هم مقصر شناخته شوند نه مجازات در خور شاملشان میشه و نه آن بچه زنده میشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس