کد خبر 1476452
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
پرسپولیسی ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا استارت زدند

باشگاه پرسپولیس در راستای اقدامات خود برای اخذ مجوز حرفه‌ای، نسبت به بستن تمام پرونده‌های مالی یا تعیین وضعیت آن‌ها، اقدام کرد.

به گزارش مشرق، اقدامات باشگاه پرسپولیس برای اخذ مجوز از AFC ادامه دارد. در این راستا پرداخت مطالبات بعضی از مربیان و بازیکنان پیشین پرسپولیس به ایشان یا ورثه آن‌ها در دستور کار قرار گرفت. همچنین پرونده‌هایی نیز تعیین وضعیت شدند تا مشکلی بر سر راه اخذ مجوز وجود نداشته باشد.

تسویه حساب حق رشد کریم انصاری‌فرد به سایپا و سعید کریمی به ذوب آهن، حق انتقال مهراد پولادی به مس کرمان، مطالبات علی علیپور، مرحوم ژلکو میاچ مربی پرسپولیس، مرحوم مهرداد اولادی، سوشا مکانی و میثاق معمارزاده بر اساس نامه‌ای که کمیته تعیین وضعیت به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بود از جمله این اقدامات بوده است.

این پرداخت‌ها با وجود هزینه‌های جاری باشگاه در حالی صورت گرفته است که تمامی پرونده‌ها مربوط به ادوار مدیریتی گذشته باشگاه است و بعضی از این تعهدات سابقه‌ای به طول یک دهه نیز داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    الفرار الان باز بضی بیکاران فرافکن میگن تیم دولتی!
  • 84543027 IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    داداش اینها که نصفشون در قید حیات نیستند
  • حسن IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    پرسپولیس باید باشه بدون یحیی و استقلال هم در هر صورت باید از لیگ قهرمانان حذف بشه اینها از قبل برنامه ریزی شده هست فتل بولوف برا حدف استقلال اومد و انگ فساد به آجورلو هم برای عدم قبول جهت حذف استقلال بوده البته دوستان باید مراسم جشن استقلال را بیاد بیارند
  • تو جیبمه IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    هر بار هر مدیری میاد میگه فلان کار واسه باشگاه کردم بعد ک میره گندهاش در میاد استرس شو باید هوادار بخوره خدا لعنت کنه مدیر بیسواد و کسی ک اونو آوردش لعنت بر ن‌خ لعنت بر ح‌س لعنت بر تاج رئیس فدراسیون فوتبال ( اسم این ملعون و روسای ک انتصابش کردن رو باید کامل گفت )
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    این نشون میده، هم پولها کمتر حیف و میل شده و در ضمن مدیران کار کردن. ولی افسوس به استقلال که مدیر قبلی فقط حرف زد و مدیر فعلی در حال...
  • Hossein IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    آره خب.اونو حذف کردین تا تیم محبوبتون رو بفرستین لعنت به این همه تبعیض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس