کد خبر 1476276
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
حسینی: نقد تیم ملی بعد از ۲ بازی کار درستی نیست/ با دفاع منفعل مخالفم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نقد عملکرد تیم ملی بعد از دو بازی کار درستی نیست.

به گزارش مشرق، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به وقفه تعطیلات نوروز سعی کردیم برنامه کوتاه مدت داشته باشیم. ۸روز وقت داشتیم. تمرینات و بازی دوستانه خیلی خوبی داشتیم. امیدوارم فردا شرایط بدنی بچه‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانند بازی قوی ارائه بدهند.

وی افزود: رقیب ما یکی از بهترین تیم‌های ایران است. با تغییراتی که داشتند انگیزه جدیدی دارند. یکی از دشوارترین بازی‌های فصل ما خواهد بود. انیدوارم بچه‌های ما بازی قوی و آبرومندانه انجام بدهند و دست پر از زمین بیرون بیاییم.

حسینی در خصوص وضعیت تیم پیکان و سامان فلاح، گفت: بعد از تعطیلات سعی کردیم تمرینات خوب و فشرده‌ای داشته باشیم. برای سامان متاسفانه اتفاق خیلی بدی افتاد. از جهتی خیلی هم شانس آورد که بدتر از این نشد. اتفاقی که افتاد خیلی سنگین و تصادف خیلی بدی بود. خداراشکر جراحت به گونه‌ای نیست که بیشتر از این آسیب ببیند. فکر می‌کنم طی سه چهار هفته آینده برگردد.

سرمربی پیکان در خصوص وضعیت تیم ملی با حضور امیر قلعه‌نویی و انتقاداتی که مطرح شده، عنوان کرد: من به عنوان یک مربی حرفه‌ای حق ندارم در مورد تیم دیگری حرف بزنم. خود آن تیم مربی دارد و او باید صحبت کند. به تیم نزدیک است و از جزئیات خبر دارد. ما مربی هستیم و باید این نکته را لحاظ کنیم. مروم و کارشناسان حق دارند در مورد تیم ملی صحبت کنند اما چون ما مربی هستیم و شرایط را درک می‌کنیم بهتر است صحبتی نکنیم.

بیشتر بخوانید:

حمله شدید منصوریان به روس‌ها و مجریان منتقد

وی افزود: اما باید بدانیم با تغییراتی که اتفاق افتاده باید وقت بدهیم. بلافاصله بعد از ۲بازی اگر بخواهیم نقد کنیم و سریع بخواهیم نتیجه گیری کنیم که این کار اشتباه یا درست است، کار درستی نیست. با توجه به مربی با تجربه‌ای که تیم ملی دارد و سال‌ها در سطح بالا کار می‌کند، باید اجازه بدهیم برنامه‌ها را تا جام ملت‌های آسیا جلو ببرند. قلعه نویی هم آدم با تجربه‌ای است. سریع سعی نکنیم با نقدهای‌مان تیم را وارد حاشیه کنیم. اجازه بدیهم کارشان را انجام بدهند تا اتفاقات بهتری برای فوتبال ملی ما بیفتد.

سرمربی پیکان در خصوص بازی فردا، اظهار داشت: بازی بسیار سختی است. فولاد پتانسیل بسیار بالا، بازیکنان جوان و با تجربه خوبی دارد. در دو سه سال گذشته برخلاف گذشته سرمایه گذاری خیلی خوبی داشتند و فکر می‌کنم از این نظر جزو دو سه تیم اول ایران باشند. از نظر زیرساخت هم فولاد یکی از بهترین استادیوم‌های ایران و کمپ تمرینی فوق‌العاده‌ای دارد. بازیکنان این تیم با توحه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه و اعتماد به نفس خوبی دارند. مربی خیلی خوبی دارند. منصوریان انگیزه زیادی دارد. فکر می‌کنم بازی بسیار دشواری باشد. امیدوارم برنامه ریزی ما طوری باشد که فردا بچه‌ها سرحال باشند و بتوانیم مقابل این تیم خوب بازی قوی انجام بدهیم.

حسینی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای کم گل زدن تیم پیکان دارد، گفت: به هرحال برخی سال‌ها اینطور می‌شود. بچه‌ها زحمت می‌کشند و تمرینات اختصاصی هم داشته‌ایم. بازیکنان ما کمی هم بدشانس بودند اما امیدوارم بالاخره گره این داستان باز شود.

وی در خصوص اینکه آیا پیکان در بازی فردا به دفاع منطقی می‌پردازد یا از ابتدا بازی هجومی می‌پردازد، عنوان کرد: دفاع کردن در فوتبال یک اصل است اما بستگی دارد چه مدلی دفاع می‌کنید. مخالف یک دفاع منفعل هستم. دوست داریم اگرسیو دفاع کنیم. در فوتبال الان برای موفقیت اول باید گل نخورید. مطمئن باشید فردا بازی خیلی قوی انجام می‌دهیم. ان‌شاالله بچه‌ها بتوانند برنامه‌هایی که روی آن‌ها تمرین کردیم را چه در فاز حمله و چه در فاز دفاع عملیاتی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    راست میگه صبر کنید مثل کیروش و تاج تیم ملی رو به ... بکشه بعد انتقاد هم نکنید یا صبر کنید مثل اسکوچیچ یه تیم درب و داغون و نا امید رو با کمال قدرت به جام جهانی برسونه اونوقت یه مفت خور مثل تاج و یه کلاش مثل کیروش بیارید و اسکوچیچ رو علیرغم استحقاق حضور در جام جهانی برکنار کنید ! چه پولهایی حبف و میل میشه فقط خدا میدونه و یه مشت دزد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس