کد خبر 1476158
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
بایدن: نتانیاهو در آینده نزدیک به کاخ سفید دعوت نخواهد شد

رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه گفت که در آینده نزدیک دعوتی از نتانیاهو برای سفر به کاخ سفید وجود ندارد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود (سه شنبه) به همه گمانه‌زنی‌ها از سفر قریب الوقوع نتانیاهو به واشنگتن پایان داد و از تعویق این سفر به وقتی نامعلوم خبر داد!

«جو بایدن» در نطقش اعلام کرد «تا زمانی که این رژیم در شرایط کنونی قرار دارد، هرگز به این زودی‌ها از بنیامین نتانیاهو برای سفر به واشنگتن دعوت نخواهم کرد.»

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه افزود «امید است نتانیاهو از قانون اصلاحات قضائی خود تجدید نظر کند.»

در همین ارتباط، «جان کربی»، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پیشتر در اظهاراتی نسبت به سفر قریب الوقوع نتانیاهو به آمریکا اعلام کرده بود «کاخ سفید برنامه‌ای برای سفر نتانیاهو در شرایط کنونی به واشنگتن ندارد و آمریکا خواستار حل‌وفصل اصلاحات قضائی نتانیاهو و اصلاح آن است.»

گفتنی است بیش از سه ماه از تشکیل کابینه ائتلافی نتانیاهو در فلسطین اشغالی می‌گذرد و تااکنون واشنگتن همزمان با وخامت اوضاع در سرزمین‌های اشغالی در پی طرح قضائی جنجالی نتانیاهو دعوت‌نامه‌ای برای سفر وی به آمریکا صادر نکرده است.

کاخ سفید معمولاً پس از تشکیل هر کابینه‌ای در فلسطین اشغالی، بلافاصله سران این رژیم را به واشنگتن دعوت و بر حمایت از این رژِیم موقت تاکید می‌کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    27 3
    نزاع بین کفتار و شغال
  • ایرانی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    20 2
    قابل توجه غربگدایان خودتحقیر و وطن فروشان متوهم: ارباب بارها نشون داده در مواقع لزوم حتی به نوکران و مزدوران و رفقای خودشم رحم یا توجه نمیکنه.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      1 3
      فعلا که چین‌جانتون‌ میگه برای جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج همیشه فارس با امارات مذاکره کنین و شما حتی جرات ندارین اعتراض کنین.(البته با احترام دعوتشون کردین تا ناراحت نشن)
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    خدا بیامرزه امام خمینی رو چه خوب ذات واقعی این سیاستمدارای آمریکایی رو شناخت
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    یعنی این یانکی ها در صورت ادامه شرایط وخیم در اسراییل ، حتی به نطفه حرام خودشان هم رحم نمی کنند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    واقعا آمریکا کشوریه که اصلن نمیشه بهش اعتماد کرد
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    غرب وحشی رخ نموده...
  • زارا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    ناخن بزنیم🤣
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    امریکا وکلا غربیها باید تا کی اینقدر برای رژیم اپارتاید وصهیونیستی هزینه کنند تانابودی خودشان . اکثر رسانه ها غربیها در دستان یهودیان صهیونیست هست که باید هرچه زودتر پایان داده شود.........
  • کیخسرو IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    دیگه نوبتی هم باشه نوبت ماست که بشینیم و از بدبختی اروپایی ها و کتک کاری آمریکا و متحدانش لذت ببریم . البته ی کاسه تخمه هم کنار دستمان باشه چون این داستان حالا حالاها تموم نمیشه عزیزان
  • شیوا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    😂😂😂😂😂 به جون هم افتادین ؟! خیلی دوست بودین که !
  • علی افصحی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    3 0
    با این که تعویق سفر نتانیاهوی جلاد از جانب بایدن و کاخ سفید «مسئله»محور بوده نه موضوع محور، باز نشان گر آن است که شیطان بزرگ آمریکا به جلادانش «چک سفید امضاء »نداده بلکه جلادان تا زمانی که توان و قدرت برای جنایت در راستای منافع شیطان دارند مقبول بوده و به محض این که شیطان احساس بی ثمری و ناتوانی از جلاد بکند حتی نتانیاهو باشد او را از کاخ فتنه و توطئه اش دور نگه می دارد که پایگاه شیطان همچنان بی هیچ آسیبی باقی بماند برای جایگزینی جلاد از نفس افتاده اش! شیطان منش اش این گونه است در سوره حشر آیه هفده می فرمایدشیطان ابتدا «کمثل الشیطان اذ قال للانسان اکفر فلما کفر قال انی برئ منک شیطان انسان را به حق پوشی و حق ستیزی و جنایت تحریک می کند و وقتی جانی و حق ستیز تمام عیار شد می گوید من از تو بیزارم چرا که همواره جنایات با مکافات سخت همراه است و شیطان این را می داند اما جرثومه های حق ستیزی چون نتانیاهو از آن بی خبرند. حالا پس از بیزاری شیطان بزرگ آمریکا از نابکاران زمانه چون شاه جلاد و صدام خون آشام و...نوبت نتانیاهوست که از درگاه شیطان بزرگ رانده شود چه مقطعی و چه همیشگی!! تا شیطان بزرگ همچنان در کار یافتن نابکاران جنایت پیشه باشد و چند صباحی از آن ها کولی بگیرد و همین طور.
  • ارسلان IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    خب راه نده‌. با نردبان می آید داخل کاخ سفید. دزدی را که خوب بلد است.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    احتمالا بایدن را هم راه ندهند. چطوره دعوتش کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس