کد خبر 1476147
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
فیرات: بعد از یک سال و نیم بازی کردیم/ بعد از گل ما، داور ورق بازی را عوض کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: حدود یک سال و نیم بود که هیچ مسابقه ای برگزار نکرده بودیم.

به گزارش مشرق، انگین فیرات، سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پس از شکست ۲ بر یک مقابل ایران در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ما حدود یک سال و نیم است که هیچ بازی نداشتیم و برخی از بازیکنان برای نخستین بار بود که در کنار ما حضور داشتند. انتظار داشتیم که مشکلاتی در حفظ توپ و کنترل بازی داشته باشیم که به نظرم طبیعی بود، چون حدود یک سال و نیم بود که بازی نکرده بود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه قبل از آن هم مقابل هواداران بازی نکرده بودیم، چراکه درگیر ویروس کرونا بودیم. زمانی که می خواستیم به ایران بیاییم می‌دانستیم که این مشکلات را داریم. از فدراسیون ایران هم تشکر می‌کنم و به نظرم همه چیز نرمال و خوب بود.

بیشتر بخوانید:

بازگشت شیرین ایران با اشتباه مهلک/ پیروزی شاگردان قلعه‌نویی مقابل کنیا

سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که ایران تیم قدرتمندی است و چگونه باید مقابل این تیم بازی کنیم. می‌خواستیم از بازی‌سازی بازیکنان ایران جلوگیری کنیم و سپس برنامه‌های خود را اجرا کنیم. در اکثر زمان مسابقه تیم ایران بازی را کنترل کرد و این موضوع عجیبی نبود و انتظار این اتفاق را هم داشتیم.

فیرات ادامه داد: در نیمه اول ایران شانس‌های زیادی داشت و ما سعی کردیم مقابل ایران دفاع کنیم. وقتی ما در این بازی به گل رسیدیم همه چیز تغییر پیدا کرد. دقیقاً همان لحظه بود که بازی عوض شد و داور ورق را عوض کرد و همه چیز را به تیم ایران داد. در صحنه گل دوم تیم ایارن خطایی که باید به ما داده می‌شد به سود ایران گرفته شد و پس از آن هم داور کارت‌های زرد بی‌موردی را به بازیکنان داد.

وی گفت: نظر من این است با وجود اینکه ایران در اکثر مواقع صاحب توپ و میدان بود، اما بازی باید با نتیجه مساوی تمام شد و تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود. برای بازیکنان ماخیلی سخت است که مقابل ایرانی‌ها قرار بگیرند، چون بازیکنان ایران سطح بسیار بالایی دارند. از ایرانی‌ها تشکر می‌کنم؛ من دوستان زیادی در اینجا دارم و به کنیایی‌ها هم گفته‌ام که ایرانی‌ها چه آدم‌های خوبی هستند. فکر می‌کنم هر دو طرف از چیزی که به دست آورده‌اند راضی هستند. برای تیم ایران در جام ملت‌های آسیا هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی با غیرت IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    جناب انگین فیرات : اینها نشد دلیل برای شکست کنیا ! تم ملی ایران هم پس از جام جهانی اولین بار بود که تشکیل میشد ولی بازیکنان ما مانند بازیکنان تیم کنیا در باشگاه های خودشان سرگرم کار بودند. در ضمن دو گل ما ربطی به خوبی یا بدی داور نداشت. ولی الحق تیم خوبی را درست کرده بودید و قدری زهر دار نشان داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس