کد خبر 1476138
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
اصولی: ملاک تمدید قرارداد قلعه‌نویی بازی مردم‌پسند است!

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید شرایط تمدید قلعه‌نویی بعد از جام ملت‌ها بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار ایران و کنیا اظهار کرد: از این فرصت فیفادی استفاده کردیم و ۲ بازی تدارک دیده شد. قرار بود با عراق بازی کنیم اما آن‌ها یک طرفه لغو کردند و با روسیه بازی کردند. دیدن بازی بازیکنان و شناخت ترکیب تیم ملی توسط سرمربی یک هدف بود و کشورهایی مثل عربستان و امارات هم با تیم‌های آفریقایی بازی می‌کنند که این خودش یک سبک متفاوت است.

وی ادامه داد: با توجه به زمان کم فدراسیون، این‌ها بهترین بازی‌هایی بود که می‌شد برای تیم‌ ملی تدارک دید.

او درباره برکناری شیرازی از هیات فوتبال تهران عنوان کرد: این موضوع خیلی جنبه رسانه‌ای ندارد و ساز و کار برکناری رییس هیات تعریف شده و بحث‌های مربوط به این داستان توسط رییس فدراسیون گفته خواهد شد.

اصولی درباره مشکلات تیم ملی زنان و اردوی آن‌ها عنوان کرد: اتفاقی چند روز پیش در خصوص تیم ملی بانوان افتاد. یکسری اختلافات وجود داشت که شما همه می‌دانید. این‌ها بهانه است و در خصوص همه تیم‌های ملی یکسری مشکلات وجود دارد. من خودم با تیم ملی فوتسال کار می‌کنم و موقعی که تهیه بلیت سخت است، این یک روال و عرف است که بگویی بلیت‌ها را بگیر و ما با شما حساب خواهیم کرد. چنین بحثی بوده و این نبوده که هزینه با خودشان باشد.

بیشتر بخوانید:

ایران - کنیا؛ قلعه‌نویی به دنبال اولین برد مقابل تیم ۱۰۱ فیفا

او ادامه داد: یکسری اختلافات پشت پرده بوده که با این بهانه نمود پیدا کرده و زشت شد زیرا این بهانه‌تراشی‌ها منافع ملی را زیر سوال می‌برد. حتما در فدراسیون فوتبال به این حرف‌ها و صحبت‌هایی که زده شده واکنش نشان می‌دهیم و در خصوص آن تصمیم می‌گیریم. من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح می‌دهند.

وی درباره تمدید قرارداد با قلعه‌نویی بیان کرد: یکی از شاخص‌هایی که در فدراسیون فوتبال برای سرمربی در نظر گرفته شده بود، بررسی عملکرد تا جام ملت‌ها بود و بر مبنای آن تمدید یا عدم تمدید را داشته باشیم. تمدید قرارداد او بعد از این مدت و با توجه به شرایط مدنظر فدراسیون و پیشنهادهای قلعه‌نویی، قابل تمدید است اما آخرین تصمیم هیات رییسه چنین چیزی است. به نظرم رسانه‌ها باید کمک کنند آمادگی خوبی در جام ملت‌ها به دست بیاید. قضیه مربی پرتغالی هر موقع قطعی شود، اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: دوستان در حوزه فنی باید پیشنهاد خود را بگویند و درباره آن صحبت کنیم. رضایت مردم، هواداران و تیمی که مردم بپسندند فارغ از نتیجه‌ای که کسب می‌شود، یکی از شرایط فدراسیون است و در بازی با روسیه به نظرم مردم آن سبک بازی را دوست داشتند. این عرض من ملی و راهبرد فدراسیون بود و در هدف‌گذاری کلی، بحث قهرمانی را مدنظر داریم و دنبال ‌ می‌کنیم. ما در خصوص مربی‌های خارجی موکدا زمان می‌دهیم تا شناخت به دست بیاید اما در خصوص مربی داخلی، خودمان هستیم و بحث دلار به وجود نمی‌آید. در هر صورت در حمایت از قلعه‌نویی کوتاهی نمی‌کنیم و هر کاری از دستمان بیاید انجام می‌دهیم. نمونه‌اش همین ۲ بازی دوستانه که در زمان کم تدارک دیده شد که این اصلا کار آسانی نیست که در فرصت کم قرارداد ببندی و بازی تدارک ببینی.

او در پایان درباره تیم ملی امید گفت: این مساله‌ای بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک است که باید صحبت کنیم و به محض این که به جمع‌بندی برسیم، نتیجه را اعلام می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    2 0
    نتایج تیم ملی در جام ملتها سه تساوی و حذف از مرحله گروهی
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      1 0
      ببر آن صدایت را ملعون
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 1
      تو چی میگی مثل نخود هر آش اظهار نظر میکنی بشار عبدالحمار
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    تیمی که بازیکناش برای گرفتن پنالتی و خطا گرفتن خودشونو زمین بندازن حتی از گروهشون هم صعود نمیکنند درست مثل بازی با کنیا تیم114دنیا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس