کد خبر 1476101
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
خبر عجیب درباره انتقال مسی به آمریکا/ این حقوق شگفت‌انگیز با یک امضا به لئو می‌رسد

برای این که لیونل مسی راضی به حضور در لیگ MLS شود، حقوق بی‌سابقه‌ای به فوق‌ستاره آرژانتینی تعلق خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، گفته می‌شود که لیونل مسی در صورتی که تصمیم بگیرد راهی آمریکا و لیگ MLS شود، باید انتخاب کند در کدام تیم این کشور بازی خواهد کرد چرا که ۲۹ تیم حاضر در این رقابت‌ها همگی خواهان او هستند.

برنده ۷ توپ‌طلا همچنان می‌بیند که با پایان یافتن قرارداد پرسودش با پی‌اس‌جی سؤالاتی درباره آینده‌اش پرسیده می‌شود. اگر او با تمدید قرارداد با شرایطی که پیش‌روی‌اش قرار داده شده در فرانسه موافقت نکند، تابستان بازیکن آزاد خواهد شد.

نقاط مختلفی روی کره زمین برای یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمامی دوران در نظر گرفته شده، اما علاقه تیم‌های ایالات متحده هنوز باقی است. دیوید بکام یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی هم این مسئله را پنهان نکرده که خواهان جذب مسی هستند.

در این حال نشریه «اسپورت» مدعی شده که تیم‌های لیگ MLS با یکدیگر برای انتقالی پرسود رقابت خواهند کرد؛ انتقالی که باعث می‌شود لیونل مسی بیش از یک میلیون دلار در هفته درآمد داشته باشد. آنجا حتی مسی می‌تواند روی درآمدهای تجاری و تلویزیونی هم حساب کند که به سود طرفین خواهد بود. تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که مسی انتخاب کند می‌خواهد در میامی بازی کند یا نیویورک یا این که راهی لس‌آنجس خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس