واکنش شدید به اتهام تبانی تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در روز سوم فروردین در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید.

در این بازی ابتدا روسیه با یک ضربه پنالتی از ایران پیش افتاد و در ادامه تیم ملی کشورمان موفق شد از روی نقطه پنالتی توسط مهدی طارمی به گل تساوی برسد.

تیم ایران در این مسابقه موقعیت‌های زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما بی دقتی ملی پوشان باعث شد تا روسیه همان یک گل را از تیم کشورمان دریافت کند.

پس از این مسابقه، خبرنگاری ایران در گفتگو با یکی از رسانه‌های روسیه ادعای عجیبی را مطرح و اعلام کرد نتیجه این مسابقه از قبل تعیین شده بوده است. این ادعا که در واقع اتهام تیم‌های روسیه و ایران به تبانی برای کسب نتیجه تساوی بوده، در روسیه بازتاب گسترده‌ای یافت.

«آندری کانچلسکیس» هافبک سابق تیم ملی روسیه به این اتهام واکنش نشان داد و تاکید کرد که چنین چیزی غیر ممکن است.

کانچلسکیس گفت: بعید است که نتیجه بازی تیم‌های ملی روسیه و ایران از قبل شده باشد. چرا باید چنین کاری کنیم؟ دو تیم که برای رسیدن به جام جهانی تلاش نمی‌کردند.

وی افزود: زمانی که من بازی می‌کردم، بعضی از مسابقات نمایشی بود و نتیجه ۵ - ۵ می‌شد. اینجا بازی با تساوی ۱ - ۱ تمام شد. شاید اگر بازی ایران و روسیه ۵ - ۵ می‌شد می‌توانستم تصور کنم که نتیجه از قبل تعیین شده است.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد: وقتی نتیجه ۱ بر ۱ است، هرگز نمی‌توان در مورد بازی مذاکره کرد. من این را به عنوان فردی به شما می گویم که بازی و مربیگری کرده است و می‌داند که چنین چیزی نیست. این صحبتها هم مزخرف است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    13 4
    خب اصلن قبول تبانی کردن ،دلیلش چی می‌تونه باشه؟؟؟؟ تبانی کردن برای چیییییی ؟!؟! نتیجه این مسابقه همون برد یا باختنش اصلن چه تاثیری و چه اهمیتی داره؟؟؟ ،چه فوریتی داره که باید حتما برای این نتیجه با هم تبانی میکردن ؟؟ این مسابقه فرمایشی چه تاثیری در نتایج جام داره وقتی کل ورزش روسیه رو رقیبی مثل امریکا برای سیاست بازی از دایره ورزش حذفش کرده و این تیم حتی جزو جام هم نیست، اینها تبانی کرده که چی بشه؟؟ باز یه عده غربگدا کرکره فکر رو کلن کشیدن پایین، پیچ دهن بی بی سی رو باز کردن یمشت خبر مضخرف و اعصاب خرد کن بی ارزش و احمقانه توهمزدگان بی بی سی رو باور کردن ....
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
      0 2
      حالا پس دلایل جلز ولز شدنت چیه حالا نوچه ارباب پوتین؟؟🔥🔥🔥
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    12 0
    و دشمن شما را از احمق ها قرار دادیم
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
      0 0
      حالا دلیل چیه ؟؟🤣🤣🤣😆😂
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    3 0
    خوبه عالی
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    10 2
    خخخخخخخخ واقعا چ حرف احمقانه و مفتی هر دلیلی بیارن فقط از روی عقده س کدوم آدم عاقلی این حرف رو می‌پذیره نتیجه این مسابقه مگه چه ارزشی داره یعنی اونایی که اینو گفتن وقتی خودشونم مسابقه فرمایشی میزارن یعنی آنقدر خلن که برای نتیجش با هم تبانی میکنن؟ !
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    5 1
    معلوم میشه روس ها هم تحت تاثیر القائات توهمی امثال مو فرفری هستند
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 2
    این روسه بنده خدا انگار از سیاست کثیف چیزی نمیدونه!!
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 0
    احتمالا این خبر نگار از همکاران مصی پولی نژاده. چه فایده‌ای داره این تبانی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس