کد خبر 1475953
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
نتانیاهو عقب نشست؛ تعویق اصلاحات قضایی تا تابستان

پس از اعتراضات گسترده در فلسطین اشغالی، منابع خبری اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تعویق برنامه اصلاحات قضایی موافقت کرده است.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم، بعد از برگزاری یک نشست توافق کردند که تغییرات موسوم به اصلاحات قضایی به تعویق بیفتد و این طرح در تابستان برای تصویب در کنست مطرح شود.

آنان همچنین توافق کردند که یک گارد ملی (صهیونیستی) وابسته به وزارت امنیت تاسیس شود.

از سوی دیگر، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که «تامیر باردو» رئیس پیشین موساد از نتانیاهو خواسته است که فورا استعفا دهد.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که تاکنون تهدیدات خارجی و اختلافات داخلی به این گستردگی در سرزمین های اشغالی ندیده بودیم.

در پی اعتراضات به تصمیم های کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو»، موجی از اعتصابات، سرزمین های اشغالی فلسطین را فرا گرفت، به گونه ای که زندگی مردم از حالت عادی خارج شده است.

اعتراضات به تصمیم های کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه نیز ادامه یافت و ابعاد گسترده تری به خود گرفت.

امروز موج گسترده ای از اعتصابات در میان دستگاه های خدمات رسان به صهیونیست ها، در سرزمین های اشغالی آغاز شد به طوری که زندگی را در این مناطق مختل کرد.

از صبح امروز فرودگاه ها، بنادر، شرکت های هواپیمایی، شرکت برق، دانشگاه ها، سینماها، هتل ها و فروشگاه های بزرگ به جمع این اعتصابات پیوسته اند.

با اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی «العال» و کارکنان فرودگاه، پروازهای خارجی فرودگاه «بن گورین» به طور کامل متوقف شد و ۷۳ هزار مسافر با احتمال لغو سفر روبرویند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس