کد خبر 1475945
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
شاهزاده هری به دادگاه رفت

مبارزه شاهزاده هری علیه رسانه‌هایی که ادعا می‌کند باعث بدنامی او شده‌اند همچنان ادامه دارد؛ دوک ساسکس با شکایت دیگری علیه دیلی میل در حال مبارزه است.

به گزارش مشرق، شاهزاده هری برای دفاع از ادعای حفظ حریم خصوصی خود علیه نشریه Associated Newspapers دیلی میل، صبح دوشنبه به طور غیر منتظره‌ای وارد دادگاه عالی انگلیس شد.

خانواده سلطنتی که اوایل امسال خاطرات پرمخاطبی را منتشر کرد، در میان گروهی از شخصیت‌های رسمی از این نشریه به دلیل ادعای «سوء استفاده از اطلاعات خصوصی» شکایت کرده‌ است. شاهزاده هری مدعی است این نشریه با مقاله‌ای باعث بدنامی او شده است.

علاوه بر شاهزاده هری، این گروه شامل التون جان خواننده و ترانه‌سرا، دیوید فرنیش تهیه کننده و بازیگران الیزابت هرلی و سدی فراست، سایمون هیوز سیاستمدار پیشین و بارونس دورین لارنس است.

امروز شاهزاده هری از پاسخ به سوالات خبرنگاران امتناع کرد و به صبح به خیر گفتنی بسنده کرد.

شاهزاده هری و دیگر شاکیان ادعا می‌کنند که در میان دیگر موارد، نشریه Associated Newspapers اقدام به استخدام بازرسان خصوصی برای بررسی خودروها و منازلشان کرده و همچنین استفاده از ابزار غیرقانونی و دستکاری برای دسترسی به حساب‌های بانکی و تراکنش‌های مالی آن‌ها کرده است.

پرداخت پول به پلیس و جعل هویت کارکنان بیمارستان برای به دست آوردن اطلاعات از دیگر اتهام‌هایی است که آنها به این نشریه نسبت داده‌اند.

نشریه Associated Newspapers با رد قوی این ادعاها، آن را برچسب‌های غیر معمول خوانده است.

مگان سال گذشته در یک نبرد حقوقی دیگر موفق به شکست نشریه میل آن ساندی شد زیرا بخش‌هایی از نامه‌های شخصی او به پدرش را منتشر کرده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس