هیچ محدودیتی برای تقویت و گسترش مناسبات با کشورهای همسایه قائل نیستیم

محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر که به تهران سفر کرده است عصر امروز با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر گفت: لازم است با رفع موانع موجود، سطح همکاری های تجاری و بازرگانی و همچنین فعالیتهای مشترک در زمینه اجرای پروژه های زیر ساختی، متناسب با تعاملات سیاسی دو کشور ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: در چارچوب راهبرد دیپلماسی همسایگی که در دولت جناب آقای رییسی پیگیری می شود، توسعه همکاری های همه جانبه با کشورهای همسایه اولویت اصلی ایران در روابط خارجی است.

شمخانی افزود: برخی کشورهای فرامنطقه ای با سوء استفاده از رخدادهای مشکوک بدنبال ایجاد سوءتفاهم در روابط میان ایران و قطر هستند که لازم است دو کشور با هوشیاری کامل با این روند مقابله کنند.

محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر نیز با ابراز خرسندی نسبت به توافق ایران و عربستان سعودی برای عادی سازی روابط افزود: وسعه مناسبات همه جانبه با ایران در ردیف اولویتهای سیاست خارجی قطر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز DE ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    ای کاش نظرات رو سانسور نمی کردید.
  • تک تیرانداز DE ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    ای کاش نظرات رو سانسور نمی کردید.
  • تک تیرانداز DE ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    ای کاش نظرات رو سانسور نمی کردید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس