کد خبر 1475211
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
دستگیری ۲متهم و کشف سلاح گرم در ری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ متهم جرایم خشن و کشف ۲قبضه سلاح جنگی در ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.

به گزارش مشرق از پلیس ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی در این باره گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، با هدف دستگیری مجرمان و مخلان نظم وامنیت وپیشگیری از وقوع جرائم خشن، و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز، عوامل کلانتری ۱۷۳ امین آباد و پلیس اطلاعات اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و شیوه های پلیس هویت و مخفیگاه دو متهم را در محدوده امین آباد و حسن آباد فشاویه که اقدام به نگهداری سلاح غیر مجاز نموده بودند که هماهنگی های لازم در این خصوص انجام پذیرفت و ۲ تیم عملیاتی جداگانه به موقعیت امین آباد و حسن آباد فشافویه اعزام شدند.

سرهنگ ابن علی ادامه داد: با انجام اقدامات عملیاتی و ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از مخفیگاه متهم حسن آباد یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز دولول و در بازرسی از مخفیگاه متهم حوزه امین آباد یک قبضه سلاح کلت کمری با یک خشاب و ۱۳تیر جنگی کشف شد.

به گفته وی، متهمان دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس و تکمیل پرونده هر دو متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ری گفت: خوشبختانه امروز مردم، امید زیادی به مجموعه انتظامی دارند و پلیس را حافظ جان و مال خود می دانند که این سرمایه بزرگی برای سبزپوشان پلیس است و نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس