کد خبر 1475133
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
پیشنهاد بزرگ عربستان به لئو/ فرق قرارداد مسی با رونالدو چیست؟

روزنامه عربستانی المیدان در خبری مدعی شد که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی با سران باشگاه الهلال به توافق رسیده و قراردادی سه ساله با قهرمان فوتبال آسیا امضا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، قرارداد مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و کاپیتان تیم ملی آرژانتین قصد ادامه حضور در پاریس را ندارد.

هرچند او برای بازگشت به بارسلونا ابراز علاقه کرده و ژاوی سرمربی کاتالان‌ها نیز به این انتقال راضی است اما مشکلات مالی بارسلونا، مانع بزرگی برای نهایی شدن این اتفاق است.

از سوی دیگر، پس از حضور کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان، مسئولان الهلال را مجاب کرده تا به سراغ مسی بروند. آنها چند هفته است که با پدر مسی که مدیر برنامه‌ای او نیز محسوب می‌شود مذاکرات زیادی انجام داده‌اند.

اکنون، روزنامه المیدان در خبری مدعی شد که توافقات نهایی صورت گرفت و مسی در پایان فصل جاری با امضای قراردادی سه ساله به الهلال خواهد پیوست. گفته می‌شود دستمزد او بیش از قرارداد ۲۰۰ میلیون رونالدو با النصر خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    اينطور كه داره پيش ميره احتمالأ در سالهاي آينده بازيكنان تراز اول و فوق ستارهاي فوتبال دنيا بجاي تيم هاي اروپايي مثل بارسا و رئال در تيم هاي عربستان بازي خواهند كرد و جاشون عوض ميشه
  • خاتم IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    گاو شیرده عربستان معروفه.... چرا ما مسلمون ها این قدر ولخرجیم از بیت المال
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 1
    ظاهرا برخی ورزشکارها و قوتبالیستها هم فهمیدند عربستان گاو شیرده خوبی است با عقد قراردادهای کلان به تیمهای عربستانی میپیوندند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس