تاج: بهترین تصمیم را با انتخاب قلعه‌نویی گرفتیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال این هستیم که قراردادی تا پایان جام جهانی با قلعه‌نویی تنظیم کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما در مورد آخرین شرایط این تیم زیر نظر امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: قلعه‌نویی چهره شناخته شده‌ای در فوتبال کشور است. الان هم به بازیکنان گفتم او در تیم‌های مختلف و متعدد لیگ برتر نقش‌آفرینی کرده و فضای فوتبال کشور را می‌شناسد. بی‌خبر از مسائل فوتبال نبوده و سرمربی تیم ملی هم بوده است. به نظر من در شرایط فعلی فدراسیون با انتخاب قلعه‌نویی بهترین تصمیم را گرفت.

وی افزود: امروز قلعه‌نویی را به بازیکنان معارفه کردم. امیدوارم کمال همکاری را با او داشته باشند. به همه اعضا و ارکان فدراسیون نیز اعلام شده همه جوره از قلعه‌نویی حمایت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: بحث دیگر ما در مورد فیفادی بود، همانگونه که حاج‌صفی گفت نباید فیفادی‌ها را از دست داد. بازی با کنیا را به جای دیدار لغو شده با عراق گذاشتیم و از قبل هم همدیگر را انتخاب کرده بودیم. جام ملت‌های آسیا برای فیفادی‌ها را فقط شهریور را خالی داریم. در خرداد به کافا می‌رویم. برای شهریور نیز دو بازی تنظیم می‌کنیم. پس از آن رقابت‌های مقدماتی را داریم در ماه‌های آینده هیچ فیفادی‌ را از دست نمی‌دهیم.

تاج در خصوص اینکه آیا برگزاری رقابت‌های کافا قطعی شده است، عنوان کرد: بله، این مسابقات قطعی شده است. تورنمنتی است که قرار است با حضور چند تیم در ایران برگزار شود. روسیه هم در این مسابقات حضور دارد.

وی در خصوص انتقادات مطرح شده نسبت به زمان قرارداد قلعه‌نویی و اینکه کارشناسان می‌گویند باید به او نیز مانند کارلوس‌کی‌روش و سایر مربیان خارجی زمان کافی داد،گفت: حرف قلعه‌نویی و کارشناسان درست است. مجموعه فدراسیون دنبال این است که قراردادی تا پایان جام جهانی با قلعه‌نویی تنظیم کنند و به این سمت بروند که شرایط مطلوب برای او فراهم شود. خود بازیکنان نیز نیاز دارند بدانند سرمربی تیم تمام وقت است و در تمام اردوها حضور دارد. مطلوب این است که بازیکنان بدانند در جام جهانی قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی است و در این صورت شرایط بهتری رقم می‌خورد. به هر حال هیأت رئیسه تصمیم گرفت اما من فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دیدار مقابل تیم کنیا با حضور تماشاگران توضیح داد: دیدار با روسیه در حضور بانوان ایرانی و روسی برگزار می‌شود. بانوان پرشور هم می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند. الان به دلیل تعطیلات عید، تهران خیلی خلوت است. اما شرایطی فراهم شده که هرکسی بخواهد بتواند از فیفادی‌ها دیدن کند.

تاج گفت: دیدار با روسیه برای تیم ملی و قلعه‌نویی خیلی خوب است و او هم از برگزاری این بازی راضی است. شرایط را برای برگزاری یک بازی خیلی خوب مهیا کرده‌ایم اما امیدواریم تمام شرایط، ورزشی پیش برود. امیدوارم اتفاقی از سمت هواداران نیفتد تا بتوانیم همه بازی‌های تیم ملی را با حضور بانوان برگزار کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس