حرکت به سمت جهان چند قطبی/صهیونیستها به فکر مهاجرت معکوس

روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.

به گزارش مشرق، روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی با اشاره به تحولات آمریکا نوشت: مسئولان محلی تعدادی از ایالات آمریکا خود را برای اجرای اقدامات امنیتی در سایه برگزاری اعتراضات طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور آماده می‌کنند.

حرکت به سمت جهان چند قطبی/صهیونیستها به فکر مهاجرت معکوس

بر اساس این گزارش، ترامپ از طرفداران خود خواسته در اعتراض به احتمال بازداشت وی به خیابان‌ها آمده و تظاهرات برگزار کنند.

حرکت به سمت جهان چند قطبی/صهیونیستها به فکر مهاجرت معکوس

روزنامه العربی الجدید در گزارش خود به نشست شرم الشیخ میان نمایندگان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین اشاره کرد و نوشت: در حالی که هنوز چند روز از برگزاری نشست شرم الشیخ نمی‌گذرد، محافل اسرائیلی این نشست را کم اهمیت خوانده و بر تداوم عملیات نظامی خود علیه فلسطینی‌ها تاکید دارند.

بر اساس این گزارش، بعد از این نشست بود که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی نژاد پرستانه مدعی شد که ملت فلسطین یک ملت ساختگی بوده و تنها سابقه ۱۰۰ ساله دارد.

حرکت به سمت جهان چند قطبی/صهیونیستها به فکر مهاجرت معکوس

روزنامه عراقی المراقب با اشاره به سفرمحمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور به ترکیه، نوشت: السودانی در حالی به آنکارا سفر می‌کند که بررسی حملات موشکی و توپخانه ای ترکیه علیه شمال عراق که از بیش از ۲ سال گذشته تاکنون ادامه دارد، در جدول کاری وی گنجانده نشده است.

بر اساس این گزارش، سکوت دولت عراق در برابر حملات پی در پی ترکیه به شمال این کشور در سایه حملات هوایی علیه مناطق مسکونی باعث شده، ترکیه به عملیات زمینی و هوایی خود در شمال عراق و مشخصاً علیه اعضای پ.ک. ک ادامه دهد.

حرکت به سمت جهان چند قطبی/صهیونیستها به فکر مهاجرت معکوس

روزنامه لبنانی البناء در صفحه نخست خود با اشاره به نشست میان رؤسای جمهور چین و روسیه نوشت: نشست پوتین و همتای چینی وی برای تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی و نظامی، اقدامی برای حرکت به سمت جهان چند قطبی به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، در حالی که چین یک الگوی موفق در زمینه دستیابی به توافق میان عربستان و ایران ارائه داده است، باید به این نکته توجه کرد که آمریکا برای اثبات شایستگی خود در زمینه رهبری جهان تلاش می‌کند. مقامات آمریکایی تلاش دارند این مفهوم را نهادینه کنند که ثبات در خاورمیانه در گرو همگرایی میان کشورهای منطقه ورژیم صهیونیستی است.

حرکت به سمت جهان چند قطبی/صهیونیستها به فکر مهاجرت معکوس

روزنامه القدس العربی با اشاره به خشم اردن از سخنان یکی از وزرای رژیم صهیونیستی نوشت: سفیر اسرائیل در پی اظهارات نژادپرستانه، تحریک آمیز و افراطی وزیر دارایی اسرائیل و استفاده از یک نقشه اسرائیل که شامل مرزهای اردن و اراضی اشغالی فلسطین، بود احضار شد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در پاریس گفته بود که فلسطینی وجود ندارد زیرا ملت فلسطین وجود ندارد. وی پیش از این نیز درباره محو روستای حواره فلسطین سخن گفته بود.

حرکت به سمت جهان چند قطبی/صهیونیستها به فکر مهاجرت معکوس

روزنامه الوطن سوریه به نشست میان کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران و فیصل المقداد وزیر خارجه این کشور اشاره کرد و به نقل از خرازی نوشت: بازگشت روابط میان ایران و عربستان آثار مثبتی در سطوح جهانی دارد.

المقداد نیز تاکید کرد که روابط ایران و سوریه عمیق و ریشه دار بوده و همکاری‌های مشترک میان دو کشور مستحکم است.

حرکت به سمت جهان چند قطبی/صهیونیستها به فکر مهاجرت معکوس

روزنامه رأی الیوم با اشاره به تشدید بحران در اراضی اشغالی با تیتر «آغاز پایان» نوشت: مخالفت ساکنان اراضی اشغالی با خدمت نظامی افزایش پیدا کرده و نگرانی‌ها نسبت به افزایش اعتراضات در میان خلبانان شدت گرفته است.

این روزنامه در ادامه با اشاره به نتایج یک نظر سنجی نوشته است: بیش از ۲ میلیون یهودی به مهاجرت فکر می‌کنند. هم چنین تعداد صهیونیست‌هایی که به فکر مهاجرت از فلسطین اشغالی هستند، افزوده شده است و به فرزندان خود توصیه می‌کنند که از این منطقه مهاجرت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    1 0
    جمله ماندگار رهبر انقلاب در سال 1401 " خودتان را برای نظم جدید جهان آماده کنید". ما شالله به رهبر حکیم و فرزانه
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      0 0
      لذت میبرم وقتی تمام پیش بینی های ایشون درست از آب در میاد
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    توهم
    • داناونادان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
      0 0
      توهم پدرومادرت هستن
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    رهبری‌درست‌پیش‌بینی‌میکنند‌اما‌مسولین‌که‌باید‌‌‌اجرا‌کنند‌‌برعکس‌باعث‌خرابکاری‌میشوند‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس