شکست تلخ بایرن مونیخ و دست خالی ناگلزمان از بای‌آره‌نا

تیم فوتبال بایرن مونیخ با قبول شکست برابر بایرلورکوزن با دست خالی ورزشگاه بای‌آره‌نا را ترک کرد تا شانس صعود به صدر جدول را هم از دست بدهد.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته بیست‌وپنجم بوندسلیگا آلمان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ و از ساعت ۲۰یکشنبه‌شب تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه بای‌آره‌نا پذیرای بایرن مونیخ بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که لورکوزن در رده نهم و بایرن در رده دوم جای داشتند و شاگردان ناگلزمان در صدد بودند تا با برتری در این دیدار صدر جدول را از آن خود کنند.

در دقیقه ۲۲ این دیدار جاشوا کیمیچ برای مونیخی‌ها گلزنی کرد اما در ادامه و در دقیقه ۵۵ داور پس از بررسی تصاویر کمک‌داور ویدویی اعلام پنالتی برای میزبان کرد تا ازکوئیل پالاسیوس در خلاف جهت حرکت یان زومر کار را به تساوی بکشاند.

بعد از این گل دو تیم حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما شاگردان ژاوی آلونسو یکبار دیگر و این بار در دقیقه ۷۳ بازهم صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا توسط ازکوئیل پالاسیوس به گل برتری دست یابند.

هواداران لورکوزن که در ۷ دیدار گذشته خود برابر بایرن مونیخ به پیروزی نرسیده بودند پس از این گل به جشن و پایکوبی پرداختند و در شبی که سردار آزمون فرصت بازی پیدا نکرد، ۳ امتیاز مهم را از آن خود کردند. با این نتیجه ژاوی آلونسو در نخستین تقابل خود برابر شاگردان ناگلزمان موفق به کسب برتری و پیروزی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس