کد خبر 1474699
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
دنی آلوز در زندان لیگ فوتبال به راه انداخت!

ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا برای راحت‌تر سپری شدن ایام حبس برای خودش سرگرمی جدیدی ساخته است.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا؛ از زمان انتقال دنی آلوز به زندان برایانس ایالت کاتالونیا، درخواست لباس ورزشی از سوی زندانیان این زندان بیشتر شده است.

آلوز دو ماه قبل به اتهام تجاوز جنسی به یک شهروند اسپانیایی در یک کلوب شبانه در آخرین شب سال ۲۰۲۲ در بارسلونا، دستگیر شد و با وجود تلاش‌ وکلایش برای آزادی او به قید وثیقه، به دلیل عدم مبادله زندانیان خارجی میان اسپانیا و برزیل، او همچنان در حبس است.

روزهای نخست حبس برای آلوز بسیار سخت سپری شد و گزارش‌هایی از افسردگی، سکوت و شایعاتی مبنی بر اعتصاب غذای وی منتشر شد. اکنون اما انگار وضعیت فرق کرده است و او به این نتیجه رسیده است که باید با شرایط جدیدش کنار بیاید تا تکلیفش مشخص شود هرچند که بعید است که با شواهد و مدارک موجود حکم آزادی‌اش صادر شود.

از این رو آلوز با حمایت طرفدارانی که در زندان دارد، اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال کرده و بسیاری از زندانیانی هم که پیش از این تمایلی به ورزش نداشتند را مجاب کرده که در این مسابقات شرکت کنند، طوری که درخواست لباس ورزشی در زندان به ۴ برابر افزایش پیدا کرده است.

افزایش تعداد افراد مشتاق به شرکت در این مسابقات، آلوز را به فکر تشکیل لیگ در داخل زندان انداخته است و ظاهراً سطح مسابقات هم به جایی رسیده که نیاز به تشکیل تیم با لباس‌های متحد الشکل است.

آلوز دقیقاً دو ماه پیش دستگیر شد و در حال حاضر هم منتظر پایان تحقیقات درباره اتهامات نسبت داده شده به اوست. برخلاف زندان برایانس یک که در آنجا بیم به خطر افتادن جان ستاره سابق بارسلونا (با توجه به نوع اتهامش) وجود داشت، به نظر می‌رسد که در زندان برایانس ۲ که اکثر زندان آن هم جرایمی مشابه با آلوز دارند، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل روزها را راحت‌تر سپری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    3 0
    اگر یکی از فوتبالیست های ایرانی را به چنین جرمی زندانی میکردیم ، رسانه های غربی و غربگرا و نوکران و جاسوسان شایعه ساز آن در ایران چه هیاهویی به پا میکردند ؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 2
      نیازی به این کار نی، کار اون بازیگر رو لاپوشونی میکردن دشمنای ایران تا در زمان مناسب از طرف استفاده ابزاری کنن برای اهدافشون.
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      احسنت ،دقيقأ همینطوره!! فوری تمام غربی‌ها با رسانه هاشون به دادگاه اون کشور حمله میکردن و با نفوذی که در سازمان ملل و..... دارن یه جوری آزادش میکردن و از فردا تو شبکه های ماهواره ای شون بر علیه کشور خودش حرف می‌زد عین سلبریدی های ما!!!
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 1
    یکی از فوتبالیست‌های ایرانی که سابقا در لیگ روسیه بازی میکرد طرف رو حتی بچه دار کرده و حالا داره خرج بچه رو به مامانش میده.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    2 0
    مسکرات نوشیدن همانا و از خود بیخود شدن همانا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس