کد خبر 1474639
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
نورافکن: کسب مقام در جام ملت‌های آسیا دور از ذهن نیست

ملی‌پوش فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم ملی در آسیا گفت: برای رسیدن به مقام آسیایی کار سختی در پیش داریم ولی دور از ذهن نیست و می‌توان به آن دست پیدا کرد.

به گزارش مشرق، امید نورافکن در حاشیه حضور ملی‌پوشان در هتل المپیک به منظور حضور در اردوی تیم ملی در مورد جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: این اول کارمان است و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و از کسب این نتیجه مطمئنم. باید بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته باشیم تا روبه‌روی تیم‌های خوب آسیایی بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: اگر بازی‌های دوستانه خوب و زیادی انجام ندهیم، نمی‌توانیم درباره نتیجه خوب نظر دهیم اما در مجموع برای رسیدن به مقام آسیایی کار سختی در پیش داریم زیرا خیلی از بازیکنان تیم‌های ملی آسیا در لیگ‌های سطح بالای اروپا بازی می‌کنند ولی دور از ذهن نیست و می‌توان به آن دست پیدا کرد.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان درخصوص انتصاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نیز افزود: تجربه او خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. او دوره‌های قبل هم در تیم ملی حضور داشته و با خیلی از بازیکنان حاضر در اردو تجربه کار دارد و این مسائل خیلی می‌تواند به ما کمک کند. ویژگی خیلی خوبی که قلعه‌نویی دارد این است که همه بازیکنان را در نظر می‌گیرد، حتی اگر سن زیادی نداشته باشند، باز هم به آن‌ها میدان می‌دهد.

اولین تمرین تیم ملی با حضور قلعه‌نویی، عصر امروز از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس