اجرای عملیات اطفای حریق توسط تیم‌های امدادی ایران، چین و روسیه

یگان‌های شناور و پروازی ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات اطفا حریق را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند.

به گزارش مشرق، امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، گفت: در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با حضور نیروهای دریایی ایران، چین و روسیه یگان‌های شناور و پروازی ۳ کشور بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده عملیات اطفا حریق و رفع صدمات ایجاد شده در شناور تجاری را انجام دادند.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش پس از ارسال پیام اضطراری کشتی دچار حریق شده، ابتدا منطقه عملیات توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش مورد شناسایی و جست و جو قرار گرفت و سپس ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "سهند" شناورهای مستقر در منطقه را برای اجرای عملیات اطفا حریق اعزام کرد.

سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ اضافه کرد: نیروهای عملیات ویژه ارتش و سپاه با مشارکت نیروهای عملیات ویژه چین و روسیه پس از عملیات اطفا حریق کشتی با فرود آمدن از هوا و سطح بر روی عرشه شناور عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان و انتقال آنها به مراکز درمانی را انجام دادند و همچنین مداوای زخمیان و مصدومان حادثه و در نهایت اجرای عملیات یدک شناور تجاری به لنگرگاه امن با موفقیت انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    ایران در کنار دو ابرقدرت نظامی دریایی جهان رزمایش های خفن برگزار میکند. ماشالله بهشون. هر جا سخن از درخشش است نام ملی ایران در ان میدرخشد
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    خخخ اطفا ی حریق خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس