نبرد بزرگ گواردیولا با مونیخی‌ها و رویارویی رئال با چلسی

قرعه‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در دیدارهای حساس، منچسترسیتی با بایرن‌مونیخ مصاف می‌دهد و رئال مادرید با چلسی روبه‌رو می‌شود.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز جمعه برگزار شد. پاتریک کلایورت مهاجم هلندی و اسبق تیم‌های بارسلونا و آژاکس و همچنین حمید آلتین‌توپ ستاره اسبق تیم ملی ترکیه و باشگاه‌های رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ قرعه‌کشی را انجام دادند.

اینتر، ناپولی و آث‌میلان از ایتالیا، چلسی و منچسترسیتی از انگلیس، بایرن مونیخ آلمان، رئال‌مادرید اسپانیا و بنفیکا از پرتغال؛ هشت تیمی هستند که با غلبه بر حریفان به این مرحله رسیدند.

طبق قرعه‌کشی انجام شده و در حساسترین دیدار، سیتی و بایرن‌مونیخ به مصاف هم می‌روند تا پپ گواردیولا سرمربی سیتی با تیم سابق روبه‌رو شود. رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم این رویداد با چلسی جدال می کند.

نتیجه قرعه‌کشی بدین شرح است:

رئال‌مادرید (اسپانیا) - چلسی (انگلیس)

اینتر (ایتالیا) - بنفیکا (پرتغال)

منچسترسیتی (انگلیس) - بایرن‌مونیخ (آلمان)

آث‌میلان (ایتالیا) - ناپولی (ایتالیا)

قرعه سخت گواردیولا و حضور قطعی یک تیم ایتالیایی در نیمه نهایی

در مرحله نیمه نهایی، نیز برنده دیدار میلان با ناپولی با برنده اینتر و بنفیکا روبه‌رو می‌شود و برنده بازی سیتی و بایرن با تیم برنده رئال و چلسی، مصاف خواهد داد.

دیدارهای یک چهام نهایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فروردین (دور رفت) و ۲۹ و ۳۰ فروردین (دور برگشت) برگزار می‌شود.

بازی‌های دور رفت نیمه‌نهایی، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت و دور برگشت ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت انجام می‌شود و در نهایت دیدار فینال روز شنبه ۲۰ خرداد در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگراز خواهد شد.

قرعه سخت گواردیولا و حضور قطعی یک تیم ایتالیایی در نیمه نهایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس