بحران بانکی آمریکا و تلاش وزیر خزانه‌داری دولت بایدن برای آرام جلوه دادن اوضاع

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا  با وجود ورشکستگی بانک های سیلیکون ولی و سیگنچر در روزهای اخیر، در کمیته مالی سنا در تلاش برای ارام جلوه دادن اوضاع بانکی این کشور دارد.

به گزارش مشرق، یلن روز پنجشنبه به وقت محلی در کمیته مالی سنا گفت که دولت آمریکا متعهد به حفاظت از سپرده ها و جلوگیری از بروز مشکل در سیستم بانکی آمریکا است.

یلن به سناتورهای آمریکایی گفت: می‌توانم به اعضای این کمیته اطمینان دهم که سیستم بانکی ما سالم است و آمریکایی‌ها می‌توانند اطمینان داشته باشند که سپرده‌هایشان هر زمانی که به آنها نیاز داشته باشند، در دسترس خواهند بود. اقدامات این هفته نشان دهنده تعهد قاطع ما برای اطمینان از امنیت پس انداز سپرده گذاران است.

یلن گفت که اقدامات دولت آمریکا برای اطمینان از دسترسی مشتریان به پول خود، پرداخت هزینه ها و پرداخت حقوق کارگران خود، طراحی شده است.

او در عین حال گفت که بدهکاران و سهامداران از ضررهای مرتبط با ورشکستگی بانک در امان نیستند و افزود که بانک مرکزی همچنین وام گرفتن بانک ها را در مواقع اضطراری احتمالی تسهیل کرده است.

وزیر خزانه داری آمریکا ادعا کرد: "این اقدامات از پول مالیات دهندگان استفاده نمی کند یا آنها در معرض خطر قرار نمی دهد. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    2 1
    آمریکا مثل شیری است که تا لحظه آخر عمرش خطرناک است و باید از چنگ آن دوری کرد اما وقتی پیر شد چالاکی اش را از دست می دهد. با خطر پذیری در یک شکار، میان شاخ صدها گاو گرفتار می شود و به عمر خبیثش پایان داده می شود. از علائم کامل اواضح است که این روز خیلی دور نیست. خود این رژیم سال 2030 را به عنوان پایان ابر قدرتی خود اعلام کرده. به فضل و وعده تخلف ناپذیر الهی بلای وارد بر قوم جبار همجنسباز بسیار فراتر از پیش بینی های خودشان خواهد بود.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    2 0
    شروع افول بهمنی امریکای بزرگ خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس