کد خبر 1473679
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
فیلم/ خلاصه بازی فولاد ۰ - استقلال ۲

کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.

به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: در هفته‌های گذشته هیچ تیمی به اندازه استقلال قاطعانه به پیروزی نرسیده بود. روند موفقیت‌های این تیم چند هفته‌ای است که ادامه دارد و استقلالی که هشت امتیاز از پرسپولیس عقب بود، حالا بالاتر از این تیم قرار گرفته و این موضوع نشان می‌دهد که استقلال به یک درک متقابل از شناخت بازیکنان، مسائل تاکتیکی دست پیدا کرده است.

چنگیز در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی تصریح کرد: استقلال روند خوبی را در پیش گرفته بود و با این روند می‌توانست بردهای دیگری در لیگ به دست بیاورد اما این تعطیلی به نوعی ترمز استقلال را کشید. برخی از بازیکنان این تیم به تیم ملی خواهند رفت و تمرینات به طور کامل برگزار نمی‌شود و این تیم تا حدودی از شرایط آرمانی به دور خواهد شد. اما اعتقاد دارم هنر کادر فنی در این است که بتوانند بازیکنان را در آمادگی کامل نگه داشته تا با شروع دوباره لیگ استقلال بتواند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

تنها بازمانده زمان مربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: بالاخره بعد از سال‌ها، سرمربی خارجی دیگر در تیم ملی ما حضور نخواهد داشت. امیر قلعه نویی چندین سال پیش یک تجربه تلخ را در تیم ملی شاهد بود و آن سال نتوانست در بدترین شرایط فدراسیون فوتبال موفق باشد. او حالا باید از گذشته درس گرفته تا بتواند آینده خوبی را برای خودش و تیم ملی به وجود بیاورد. او نیاز به دستیاران خوب و با تجربه دارد. کسانی که بتوانند بهترین‌های لیگ و لژیونرها را با مشورت او انتخاب کرده تا تیم ملی با انجام بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مناسب، در جام ملت‌ها عملکرد موفقی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الان وقت آن است که همه از کادر فنی تیم ملی خصوصاً قلعه نویی حمایت کنند. همانطور که از کارلوس کی روش حمایت کردیم. سرمربی خارجی که ۸ سال در ایران بود و هرگز نتوانست مقامی را برای ایران به دست آورد. حالا بهتر است به امیر قلعه نویی اعتماد کنیم، به او فرصت دهیم و آرامش دهیم تا بتواند عملکرد بهتری در تیم ملی داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس