کد خبر 1473406
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
این ۴ ستاره ضامن موفقیت استقلال شدند

استقلال نتایج فوق العاده هفته‌های اخیرش را مدیون درخشش چند بازیکن است.

به گزارش مشرق، استقلال در اهواز توانست با ۲ گل فولاد را شکست بدهد و این برتری باعث شد تا نه‌تنها آبی‌ها از رقیب سنتی‌شان در جدول گذر کنند، بلکه خود را در فاصله ۳ امتیازیِ سپاهان صدرنشین قرار دادند تا در فاصله ۷ هفته مانده به پایان فصل، شانس قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ودوم بیش از پیش شود. در مسیر اوج‌گیری آبی‌ها به سوی صدر جدول، بدون‌شک ۴ بازیکن تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای داشتند که نگاهی به کارنامه آن‌ها به خوبی عملکرد درخشان‌شان در فصل جاری را نشان می‌دهد.

آرتور کوین یامگا که ستاره فصل قبل آبی‌ها بود، در این فصل هم درخشش خود را ادامه داد. این بازیکن که توانایی بازی در چند پست را دارد، در بازی‌های این فصل استقلال چه در لیگ و چه در جام حذفی موفق به زدن ۸ گل و دادن ۳ پاس گل شده است. ستاره فرانسوی استقلال در بازی با فولاد هم زننده یکی از گل‌های تیمش بود. محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره بوشهری و تکنیکی استقلال هم در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید:

کاری که استقلال کرد باورپذیر نبود

به خصوص قایدی که نشان داد اگر قدر خودش را بداند و خوب تمرین کند، چه ستاره‌ای برای استقلال و تیم ملی خواهد بود. زوج بوشهری استقلال در این فصل مجموعا ۱۱ گل برای آبی‌ها به ثمر رساندند. دیگر ستاره موفق استقلال در این فصل ارسلان مطهری است. ارسلان که تا آستانه جدایی از استقلال هم پیش رفت و مدتی هم اجازه تمرین کردن نداشت و دور زمین می‌دوید، حالا یکی از ستاره‌های خط حمله تیمش به حساب می‌آید.

ارسلان که خودش را به ساپینتو و هواداران استقلال ثابت کرده، گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده و نقش پررنگی در نتایج خوب آبی‌ها داشته است. مطهری ۴ گل در لیگ و یک گل در جام حذفی برای استقلال زده و همچنین گل قهرمانی این تیم را در بازی سوپرجام مقابل نساجی به ثمر رسانده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس