انفجار مغازه حاوی سیلندر گاز در خیابان مدنی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.

به گزارش مشرق، جلال ملکی از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: ساعت ۱۳:۵۸ ظهر امروز یک مورد حریق در یک مغازه سیلندرهای گاز واقع در خیابان مدنی، نبش خیابان لشگری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله با توجه به تماس‌های شهروندان و حساسیت‌هایی که این‌گونه حوادث در مناطق مسکونی ایجاد می‌کند، چهار ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در حداقل زمان به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک مغازه‌ای در حدود ۴۰ متر که تعداد زیادی سیلندر گاز در آن وجود داشت و کل این بخش شعله‌ور بود و صداهای انفجاری نیز شنیده می‌شد که حاکی از انفجار سیلندرهای گاز بود و کاملاً شعله‌ور بود.

وی اظهار کرد: در مجاورت این مغازه یک باب مغازه موبایل‌فروشی وجود داشت که آن نیز در اثر آتش‌سوزی شعله‌ور شده بود و تقریباً تمامی اجناس آن از بین رفته بود. آتش در حال گسترش بود و آتش‌نشانان عملیات خود را با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب آغاز کردند و موفق شدند که خیلی سریع آتش را تحت کنترل خود درآورند.

ملکی در ادامه عنوان کرد: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت و حدود ۸۰ سیلندر گاز از محل خارج شد و به محل امن منتقل شد و حریق نیز اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تاکید کرد: جای این‌گونه مشاغل در بافت مسکونی نیست و واقعاً خطرناک است؛ لذا ضرورت دارد صاحبان این‌گونه مشاغل پیش از بروز حوادث مشابه محل کسب و کار خود را از بافت مسکونی خارج کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    4 0
    صاحبان مشاغل این کار رو نمیکنن این وظیفه مراجع قانونی از جمله شهرداری و دادستانی که بر اساس گزارش کارشناسی شما مبنی بر خطرات بالای این مغازه ها در بافت مسکونی، این مغازه ها را تعطیل و جا به جا کنند...
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      خسارت مغازه موبایل فروشی رو کی میده؟ شهرداری؟ یا اداره گاز؟
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 0
    الان بی شرف های حروم لقمه میگن کار خودشونه. چی کار خودشونه آخه هان؟؟؟ چی کار خودشونه فندق مغزهای زنگ زده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس