کد خبر 1472296
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
پورتو با درخشش طارمی در کورس قهرمانی باقی ماند؛ مهدی تفاوت‌ها را رقم زد

تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی توانست استوریل را مغلوب کند و در کورس قهرمانی با بنفیکا باقی بماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و استوریل در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه در ورزشگاه دو دراگائو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ پورت به پایان رسید.

مهدی طارمی پس از ۲۲ هفته حضور ثابت و متوالی در ترکیب پورتو در لیگ برتر پرتغال، در دیدار اخیرشان مقابل چاوز برای نخستین بار جزو ۱۱ نفر اصلی قرار نگرفت که امشب هم این روند در بازی با استوریل برای او ادامه پیدا کرده و سرخیو کونسیسائو دوباره او را روی نیمکت گذاشت.

کونسیسائو علاوه بر این ستاره ایرانی، تصمیم گرفت نفرات تاثیرگذار دیگرش در فاز هجومی مثل ماتئوس اوریبه، په‌په و گالنو را نیز جزو نفرات ذخیره قرار دهد تا احتمالا با این کار تیمش را با آمادگی بیشتری به مصاف اینتر میلان بفرستد.

ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در دقیقه ۶۹ در حالی که بازی با تساوی ۲ بر ۲ در جریان بود به جای تونی مارتینز وارد میدان شد و تنها ۲ دقیقه زمان برای درخشش خود نیاز داشت. طارمی به زیبایی با توانایی بالایی که دارد، توانست در محوطه جریمه از مدافع حریف پنالتی بگیرد و خودش در دقیقه ۷۳ این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

طارمی یک بار دیگر با درخشش ارزش‌های خود را ثابت کرد و توانست ۳ امتیاز ارزشمند را برای پورتو به دست آورد. در این دیدار مارکو گروییچ (۹) و فرانکو (۳۱) برای پورتو گلزنی کردند و در مقابل تیاگو گوویا (۲۷) و چیکو گرالدس (پنالتی ۶۷) گل ‌های استوریل را به ثمر رساندند.

با این نتیجه پورتو ۵۷ امتیازی شد و پایین‌تر از بنفیکا ۶۲ امتیازی در رده دوم قرار گرفت تا همچنان امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی زنده بماند. استوریل نیز با ۲۲ امتیاز در رتبه هفدهم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 3
    فقط سردار آزمون، علی کریمی ، علی دایی و وریا غفوری
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 3
    فقط سردار آزمون، علی کریمی ، علی دایی و وریا غفوری
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 3
    فقط سردار آزمون، علی کریمی ، علی دایی و وریا غفوری
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      هر ۴ تاش بدرد نخوره
    • رضا IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      دردوبلاشون توسرتوباشه یه مشت پول پرست دوزاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس